Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Yari
#446911
Ik had gister wat over van een bakje crème fraîche en heb dit aan Yari gegeven. Zitten tenslotte ook melkzuurbacteriën in. Is wel baggervet hè? Maar kan verder toch geen kwaad? Normaal gesproken krijgt ze Biogarde, maar vond het zonde om dit weg te gooien.
Door Lizzy
#446913
Creme Fraiche bevat, volgens mij net als slagroom, 30% a 35% vet. Ik weet hoeveel % yoghurt bevat, maar volgens mij heel veel minder. Ik weet niet, maar ik zou het zelf niet aan mijn honden geven. Te vet.
Door conleeuw
#446926
ik geef het wel, natuurlijk gaat het dan om een restje die over is, en niet dagelijks, dus eens in een maand mischien. Ik heb tot nu toe nog nooit iets gemerkt dat ze er last van hebben, maar in alle eerlijkheid, het gaat dan echt om een heel klein beejte, want ik verdeel het tussen de beesten, dus komt het op ietsjes meer dan een theelepel mischien.
Door Lizzy
#446930
conleeuw schreef: ik geef het wel, natuurlijk gaat het dan om een restje die over is, en niet dagelijks, dus eens in een maand mischien. Ik heb tot nu toe nog nooit iets gemerkt dat ze er last van hebben, maar in alle eerlijkheid, het gaat dan echt om een heel klein beejte, want ik verdeel het tussen de beesten, dus komt het op ietsjes meer dan een theelepel mischien.
Nou, een theelepeltje zou ik ook wel geven maar een heel bakje?
Door Yari
#447205
Lizzy schreef: Nou, een theelepeltje zou ik ook wel geven maar een heel bakje?
Het was ook maar een restje van een bakje hoor! ;)
Een heel bakje lijkt me idd ook wel errug veel en vet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door