Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Truus
#44689
Ik weet niet of het hier thuis hoort maar ik moet even iets kwijt.
Vandaag kreeg ik weer een compliment .
Iemand die onze honden goed kent aaide ze en zei''Ohhhh wat zijn ze zacht en wat glanzen ze ???''

Ík gelijk...''Dat kan..ze hebben geen brokken meer maar krijgen ander voer'' ;D

Dus alles vertelt en dit is nu al de zoveelste die het zegt ;)

Zelf vind ik ook dat ze er zo veel beter uit zien, glanzen en minder verharen. Ze ruiken lekkerder en Timo wordt vooral weer aktief :D
Fijn he.
Zo ..ik wou dit even vertellen want dat is allemaal dankzij Barfplaats ;)
Mensen.......het werkt 8) ;D
Door margreet
#44705
balupa schreef: mag je hier ook reageren als je alleen k.v.v. voert :-[

Is dat niet een voetbalvereniging??????
Door Lizzy
#44706
Hoi Truus, hee gaaf zeg! Lekker he, zo'n compliment! Ik vind het ook aanmerkelijk anders hoor, een hond die gezond eet (vers/rauw) of een hond aan de meuk. Honden die vers/rauw eten zijn levendiger, peziger, mooier en je kunt het gewoon absoluut zien, het verschil! EN RUIKEN!

Enne Balupa, ja hoor, iedereen mag reageren!

Groetjes, Lizzy
Door ~anna~
#44708
margreet schreef:


Is dat niet een voetbalvereniging??????
ik voer geen voetballers :P aan me honden ::) ik bedoel vers vlees kant en klaar :P :P :-\ ;D
Door Truus
#44710
Lizzy schreef: Hoi Truus, hee gaaf zeg! Lekker he, zo'n compliment! Ik vind het ook aanmerkelijk anders hoor, een hond die gezond eet (vers/rauw) of een hond aan de meuk. Honden die vers/rauw eten zijn levendiger, peziger, mooier en je kunt het gewoon absoluut zien, het verschil! EN RUIKEN!

Enne Balupa, ja hoor, iedereen mag reageren!

Groetjes, Lizzy
Ja ik heb er zo'n goed gevoel over ;)
De volgende stap is zelf samenstellen en ben er al veel over aan het lezen maar nog wat onzeker.
Mijn man..Harry kijkt en ziet me bezig..en ziet nu ook resultaat ;)
Hij dacht eerst...wat gaat ze nou doen ??? Maar staat er nu helemaal achter.
Erg leuk allemaal!
Dankzij jullie hoor!!
Door Truus
#44714
balupa schreef: ik voer geen voetballers :P aan me honden ::) ik bedoel vers vlees kant en klaar :P :P :-\ ;D
??? Dan is het toch...v.v.k.k.
Door ~anna~
#44719
Dit soort complimentjes zijn mooi :D toen ik twee weken geleden bij de Da was kreeg ik een compliment voor de pup de Da zei ze is perfect even kijken hoe zwaar ze weegt en hij zet haar op de weegschaal ze is precies goed zo :) :) en dat met gewoon vers 8) inplaats van puppyvoer voor grote rassen he dacht ik bij me zelf 8) We waren nooit eerder met haar bij deze Da geweest en de reden waarom ik met puppelien daar was :'( was ook niet leuk maar dit compliment deed me wel wat :)
Door Truus
#44720
Ja leuk he..dus jij kreeg ook een compliment ;)

Timo moet nog wel afvallen dus krijgt binnenkort helft vers en aanvullend Fyto-mix :P.
Eens kijken of dat nu ook eindelijk wil lukken ::) ben zo benieuwd!
Hij krijgt genoeg beweging maar is nu wel aktiever als voor heen en speelser. Is nu 9 jaar en werd zo sloom maar knapt er ziender ogen van op.Ben echt blij :D
Groetjes truus.
Door sharpie
#44746
Dan is het toch...v.v.k.k.
k.v.v. = Kant en klaar Vers Vlees. ;)

Ik kreeg gisteren ook nog een compliment van een vrouw uit het park, "nou wat zien jouw honden er goed uit zeg" zei ze.
Ik meteen van: "ja, ik voer ze alleen maar rauw versvlees he".
Laatst gewijzigd door sharpie op zo 25 jan 2004, 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#44748
sharpie schreef:

k.v.v. = Kant en klaar Vers Vlees. ;)
Dan is het k.k.v.v. :P ;D ;D ;D
Door sharpie
#44754
Dan is het k.k.v.v.
Ja eigenlijk wel, maar ik heb al meerdere mensen hier gezien die het zo afkorten, luiheid he? ;D
Door Truus
#44757
sharpie schreef:

Ja eigenlijk wel, maar ik heb al meerdere mensen hier gezien die het zo afkorten, luiheid he? ;D
Ze weten hier wel veel maar niet alles hoor ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door