Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#444240
Vanaf zondag a.s. heb ik het volgende assortiment in huis voor de jongens:

runderkopvlees – runderpens - runderstrot
geitenribben – geitenpens - geitenorganen (hart & lever)
lamsribben – lamsnek - lamsorganen
hertenvlees - hertenkarkas
struisvogelvlees - struisvogelkarkas
hazenkarkas - hazenorganen
kipkarkas – kippennek – kippenbouten – kippenmaagjes, hartjes & lever
zalmkoppen en –resten
eendennek
fazantennek

Lijkt me toch een mooie variatie, niet? ;)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#444246
AstridStraver schreef: Wauw, dat ziet er super uit zeg!
Lusten ze dat ook allemaal?
Ik heb geen flauw idee ;D ;D ;D Heb vanwege die reden ook maar geen eenden- en fazantkarkassen genomen. Las hier te vaak dat dat moeilijk gegeten wordt.
Moet wel zeggen dat Joep, die toch zo'n moeilijke eter was, 180 gr. is omgedraaid. Hij vreet werkelijk alles wat ik hem voorzet, dus ik heb goede hoop.
Door Elise
#444247
Hier een nieuwsgierig aagje :-[

Heb jij een beetje een leuk adresje voor herte/struisvogelvlees???
Gebruikersavatar
Door Pauline
#444248
Elise schreef: Hier een nieuwsgierig aagje :-[

Heb jij een beetje een leuk adresje voor herte/struisvogelvlees???
Ja hoor Elise, zie: http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... adid=17434

Ik heb Branko gebeld en een drietal bestellingen voor zaterdag gedaan. Het is een vriendelijke behulpzame man, die (zoals ik het nu kan inschatten) niets teveel is.

Uiteraard zal ik zondag een updateje plaatsen over hoe het vlees er uitziet.
Laatst gewijzigd door Pauline op wo 14 dec 2005, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door judith1967
#444262
Zo wow,wat een variatie,zeg,En wat een vriezerruimte moet je daar wel niet voor hebben.
::)
He,maar ik zag dat Bassie ook struisvogelbiestuk heeft in de diepvries,zou dat ook wat zijn om te geven?Dat past nog wel in mijn diepvrieslaatje
Laatst gewijzigd door judith1967 op wo 14 dec 2005, 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#444264
judith1967 schreef: Zo wow,wat een variatie,zeg,En wat een vriezerruimte moet je daar wel niet voor hebben.
::)
Het scheelt dat het maar 2 teckels zijn hoor. Ik heb 1 diepvrieskast met 6 laden en een kistje van zo'n 130 liter.
Door judith1967
#444285
Pauline schreef: Het scheelt dat het maar 2 teckels zijn hoor. Ik heb 1 diepvrieskast met 6 laden en een kistje van zo'n 130 liter.
hihihihihihihi,heb jij meer vriesruimte dan ik.Ik heb maar 1 lade voor mijn hondjes.En jammergenoeg heb ik echt geen ruimte voor een diepvrieskast of kist.
Door tieneke
#444340
Zooohhheee!!mogen de verschrikkelijke hongerige nollebakmonsters niet een weekje komen logeren met kost en inwoning :P :P ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#444346
tieneke schreef: Zooohhheee!!mogen de verschrikkelijke hongerige nollebakmonsters niet een weekje komen logeren met kost en inwoning :P :P ;D ;D
Wat krijg ik ervoor terug ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door