Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Filou
#444108
Gisteren zijn wij heel laat thuis gekomen (middernacht), en ik heb Filou geen eten meer gegeven. Ik heb gewacht tot deze morgen, 9u om hem dan zijn eten van gisteren te geven. Ik heb hem vandaag dan meegenomen naar onze zaak, en dat is een uur stappen. Zou ik hem vanavond zijn voor-vandaag-geplande vlees en groenten kunnen geven?? Of gewoon een dag overslaan, en dan evt. zondag niet vasten????
Door Peet
#444133
Ik denk dat Filou 1 x per dag gevoerd wordt?

Dus aangezien de hond nu al een ontbijt heeft gehad, is de vraag of hij nu ook nog diner krijgt...of dat dat weer doorschuift naar morgen...zeg maar....zo iets?

Anders zou ik hem gewoon een klein hapje geven, heeft íe toch iets in zijn maag...
Door Peet
#444139
Kruimel schreef: Maar vasten is ook prima hoor, krijgt 'ie niks van ;D
wel sielig :'(..geen happies.... ;)
Door Tarek
#444194
Je had hem toch vanmorgen z'n dubbele portie kunnen geven? Of vandaag/morgen vasten ipv Zondag. ::)
Door Filou
#444224
@ Lizzy > Ik ben ook door en door blond ;) Maar om het dan iets gemakkellijker te zeggen: Filou heeft zijn eten van gisteren deze morgen gekregen. Zoals je kan zien in mijn menu, is de vastendag zondag. Dus, zou ik hem straks, bij het thuiskomen, zijn geplande eten geven zoals in mijn menu, of zou ik de vastendag omwisselen??

@ Peet > Ja, Filou krijgt 1x per dag eten, en dan altijd 's avonds. Behalve vandaag dan... :)

@ Kruimel > Ben ik mee akkoord, maar hij heeft nog maar 3 dagen (zondag) geleden gevast... ;D

@ Tarek > Ja, daar had ik niet aan gedacht... Maar zijn eten zat toen nog in de diepvriezer... :(
Als ik dan zijn vastendag zou omwisselen, dan zou ik gewoon heel zijn menu een dag opschuiven tot en met de zondag, en zou gisteren dan zijn vastendag geworden zijn, daar hij gisteren geen eten gehad heeft.




Mijn ventje is ook niet zo aan de vastendag. Hij vindt dat zo zielig. Nu moet ik wel toegeven, dat Filou vorige zondag stond te janken achter eten, en dan hebben we hem uit miserie een kipkarkas gegeven, omdat dat het enige was dat nog niet bevroren was.
Door Borke
#444245
Hij hoeft niet te vasten hoor.
Borke vast alleen maar als hij niet wil eten als ik hem iets nieuws aanbied, dan bied ik hetzelfde in de avond nog een keer aan (vaak dan gesneden) eet hij het dan nog niet dan eet hji die dag dus niet.
Ik laat hem alleen vasten als hij last van zijn darmen heeft zoals vorige week, verder krijgt hij gewoon 2x per dag een portie eten, op wisselende tijden en in wisselende porties en soms eet hij 1x per dag.
Door Filou
#444331
Ik denk dat Filou altijd zal opeten wat ik hem voorschotel... hoeveel dat ook mag zijn... :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door