Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Kynida
#443503
Na het eendendrama, >:( dacht ik vanavond toch maar eens een hazenkarkas proberen, dat moet toch lukken. Nou de woef was heel enthousiast, heeft het netjes opgegeten, maar ik dacht even opletten of er niets uitkomt, dat leek goed te gaan, maar niet dus, de hele blups lag op zijn kleedje. :-X Tot mijn verrassing begon meneer weer alles op te eten, kraakte nog een paar botjes die kennelijk nog wat te groot waren geweest en weg was alles weer, dat scheelt weer opruimen ;D Hehee, eindelijk weer wat nieuws in diebuik, lang leve de afwisseling ;D
Door tom
#443516
Gebeurd hier ook soms. :P
Erger is als ze eens overgeefsel van de katten te pakken kunnen krijgen, gegarandeerd na 5 minuten :-X :-X Als ik dan mopperend wc-papier enzo ga halen lukt het soms hond 2 om te 'proeven' van het resultaat, met het bekende gevolg... >:( Soms denk je echt dat ze het ervoor doen ::) ;D
Door judith1967
#443521
Ik heb het niet met een Hazekarkas gehad.Toevallig vanavond aan mijn hond een kipppenek gegeven,wel even vastgehouden(york),toen die hem opat,lag 10 min.later ook alles op het kleed,maar hij heeft het ook weer gewoon opgegeten en idd nog wat botjes doorgeknaagd. :o
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door