Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bullekes
#442355
Ik heb een jager in de buurt gevonden (VENRAY LIMBURG) die zelf zijn hazen slacht enb het andere wild want hij schiet. Kan ik van het wil wat hij schiet vlees nemen is dat goed., HIj schiet voornamelijk eend, fazant, haas soms een ree....
Verder weet ik het nog niet. Stel dat het goed is en er zijn mensen ook wat willen hoor ik het graag zodat als ik wat kan krijgen of overnemen ik dat hier kan melden en jullie misschien wat kunnen halen??

Ik hoor het wel :)
Laatst gewijzigd door Bullekes op ma 12 dec 2005, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#442383
Dit kun je allemaal aan je hond geven. Hoewel sommige honden de smaak van wilde eend echt niet waarderen (en het pertinent niet eten). Misschien is het handig als je erbij zet welke omgeving je woont!
Door conleeuw
#442471
ook vergeet nooit dat de stukje/stukjes lood uit de karkas verwijderd dient te worden alvorens aan je hond aan te bieden. ;D
Door Bullekes
#442538
conleeuw schreef: ook vergeet nooit dat de stukje/stukjes lood uit de karkas verwijderd dient te worden alvorens aan je hond aan te bieden. ;D
Dat doet hoop ik de jager zelf ;) En anders ik. Heb zelf al voor het eerst in mijn leven vandaag een dooie vis in mijn handen gehad :-X Dus dat zal me dan ook wel lukken hiih ;D
Laatst gewijzigd door Bullekes op ma 12 dec 2005, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Dtje
#442802
[quote="Bullekes"]
Dat doet hoop ik de jager zelf ;) En anders ik. Heb zelf al voor het eerst in mijn leven vandaag een dooie vis in mijn handen gehad :-X Dus dat zal me dan ook wel lukken hiih ;D
[/quote]

Leuk he Barf ;D ;D ;D
Door jeanne
#442806
hihi
je bent goed op dreef

ps , mijn autootje is stuk, hopelijk gaat het vrijdag nog door :-\
Door Bullekes
#442851
[quote="jeanne"]
hihi
je bent goed op dreef

ps , mijn autootje is stuk, hopelijk gaat het vrijdag nog door :-\
[/quote]
o o mijn zus had ook al de auto stuk gaat goed met de auto's hihihi.. Laat het donderdagavond maar effe weten via belletje :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door