Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door An
#44011
Ik heb net een plek gevonden waar ik hem kan bestellen (www.proxis.be) maar hij kost bijna 45 euro. Nu vind ik dat niet erg om aan een boek uit te geven maar dan wil ik me naderhand niet bedrogen voelen. Wie heeft hem hier in huis en wie vind dat boek bijna 45 euro waard? ;D
Door roger
#44039
<<Ik heb net een plek gevonden waar ik hem kan bestellen (www.proxis.be) maar hij kost bijna 45 euro. Nu vind ik dat niet erg om aan een boek uit te geven maar dan wil ik me naderhand niet bedrogen voelen. Wie heeft hem hier in huis en wie vind dat boek bijna 45 euro waard? ;D<<


Ik heb de mijne indertijd rechtstreeks bij Billinghurst zelf besteld , en dat was, inclusief verzendkosten heel wat goedkoper, maar ja, das al lang geleden.

Als "aperitief" of "appetizer" is het boek te aprecieren, als kritische lezer ga je na een tijd wel een aantal vragen stellen , maar ja, ik drink ook niet dikwijls hetzelfde aperitief.

Er zit zeker zoveel kennis en "nuchterheid" op BP.

gr.
Roger.
Laatst gewijzigd door roger op za 24 jan 2004, 08:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#44141
Ik vind 45 euro erg duur hoor. Ik weet niet meer wat ik ervoor heb betaald, maar dat was zeker minder. Ik zou gewoon nog eens ergens anders informeren. Bij de Standaard o.i.d. kunnen ze 'm vast ook wel bestellen.
Door roger
#44155
<<Ik heb net een plek gevonden waar ik hem kan bestellen (www.proxis.be) maar hij kost bijna 45 euro. <<


An, speciaal voor jouw ben ik het terug gaan opzoeken.

surf eens naar http://www.drianbillinghurst.com

25 aud plus 16 aud (australische dollars) is dus totaal 41 Aud.

Delingskoers 1.63 is dus ongeveer 25 euro.

tel uit Uw voordeel , en je mag me altijd trakteren met een Duvel.
Ik had de mijne indertijd binnen de 3 weken


gr.
Roger.
Laatst gewijzigd door roger op za 24 jan 2004, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door An
#44272
roger schreef: <<Ik heb net een plek gevonden waar ik hem kan bestellen (http://www.proxis.be) maar hij kost bijna 45 euro. <<


An, speciaal voor jouw ben ik het terug gaan opzoeken.

surf eens naar http://www.drianbillinghurst.com

25 aud plus 16 aud (australische dollars) is dus totaal 41 Aud.

Delingskoers 1.63 is dus ongeveer 25 euro.

tel uit Uw voordeel , en je mag me altijd trakteren met een Duvel.
Ik had de mijne indertijd binnen de 3 weken


gr.
Roger.
Hihihi wat lief :D En ja hoor, kom die Duvel maar is halen ;)
Door An
#44554
Kan je nu geloven dat ik daar zelfs nog nooit ben geweest :-[ Wij gaan altijd in het grote stoppelbergenbos wandelen of op de dijk ;) Maarre altijd leuk als je ons is de weg wil leren kennen in het reigersbos hoor ;D
Door ziggy
#44572
Hoi An,
ja ik kan daar in komen. Had eerste hond en kwam dan voor het eerst in de Kalmthoutse Heide en woon hier reeds 20 jaar.
Zo zie je maar , 't is overal hetzelfde.
Groet,
Vic.
Door An
#44712
ziggy schreef: Hoi An,
ja ik kan daar in komen. Had eerste hond en kwam dan voor het eerst in de Kalmthoutse Heide en woon hier reeds 20 jaar.
Zo zie je maar , 't is overal hetzelfde.
Groet,
Vic.
Erg he? Ik woon ook nog maar een paar maanden hier hoor ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door