Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door nanna
#442452
wat is onze ike (duitse dog) toch een zeurpiet met eten,vorige week eindelijk wat haas ree en hert kunnen kopen en ja hoor hij hoeft het weer niet.konijn eet hij ook niet en eendenekken haalt meneer ook z'n neus voor opben blij dat ik nanna(engelse bul) heb is wel vanaf 8 weken op kvv en barf maar eet dan ook alles. Soms krijg ik zo de p... in.
Doe m'n best om alles te bemachtigen en dan eet hij het weer niet.
Moest ff m'n ongenoegen kwijt.
tonny
Door Ike
#442511
Mijn Ike (schotse collie) lust ook geen eend, verder gaat alles er wel in hoor!
Door Lizzy
#442641
Jaaaa, dit is niet om vrolijk van te worden hoor.... Ik heb hier ook 1 zo'n zeikerdje in huis.... Heel frustrerend. Jammer trouwens dat je ook een andere hond hebt ;D (anders had je de mijne blij kunnen maken! Ik zou graag haas en hert op het menu hebben!).
Door nanna
#442816
ik weet niet of die poelier ook in de omgeving van zoetermeer op de markt staat.Ik bel op donderdag op en hij neemt het zaterdags mee naar de markt in sittard.
Misschien moet je het eens vragen de poelier zit in herten brabant. Zal het telf nummer morgen ff doorgeven.betaal 2,75 euro per kilo dus dat is toen toch :D :D
Door James
#443564
Nou... ik hoop dat die van mij toch wat minder moeilijk zullen zijn als die van jou... Eend haalde ze hun neus voor op. Vandaag de fazant die afgekeurd is. Begin van volgende week ga ik haas en ree ophalen. En van het weekend hert en ree snippers... Ik hoop maar dat die van mij niet zo kieskeurig zijn als die van jou, maar ik vrees het ergste... nou ja, voor hun dan, want hoe dan ook, ze gaan er wat van eten hehe (mijn vleesmolen is namelijk onderweg gniffel gniffel)
Laatst gewijzigd door James op di 13 dec 2005, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door nanna
#444112
adres poelier
DE MARKTHAL
NATRONCHEMIEWEG1
Telf o475 332633
Misschien hebben jullie er wat aan.
Hebben dus ree hert konijn haas en kipkarkassen(deze alleen per 10 kilo is dan 5 euro.
Weet alleen niet wat de konijn kost de rest 2,75 euro per kilo
Door nanna
#444116
duim voor je dat ze het wel eten want je krijgt echt af en toe flink de p in met zo'n zeurpiet
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door