Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door BBF
#436569
Okay, ik heb dus pens gekocht (in kg stukken), maar nu wil ik ze dus in tweeen hebben, welke manier is het beste omdat te doen?
Ik heb met een mes geprobeerd maar kom er niet doorheen. :-\ En het stinkt :-X
Gebruikersavatar
Door Pauline
#436575
Of iets laten bevriezen en dan snijden of met een scherpe schaar.
Door Elvira
#436611
nikèdog2000 schreef: ik knip ze met een keuken schaar
of een snoeischaar.

En hoezo het stink ??
Door judith1967
#436620
Ik had schapepensgekocht en dat heb ik gewoon met een keukenschaar in stukken geknipt.En stinken,ja dat stinkt wel,maarja mijn honden vinden het zo lekker,dus dan neem ik de lucht maar voor lief
Door Beau
#436645
Wij hebben een mes gebruikt (maar dat zijn Sabotier messen, die zijn scherp maar ook iets duurder).

Stinken? Nou ja, het ruikt een beetje, maar ik hoorde altijd van die verhalen dat het misselijkmakend zou zijn, de geur, maar dat vond ik toch van niet hoor.
Door James
#436678
Hmmm vraag me dan af of ik wel echte vuile pens heb. Ok, het ruikt niet lekker, maar zo smerig vond ik het eigenlijk ook niet. Niets in vergelijking tot long in elk geval. Taai is het ook wel, maar als je messen hebt die je kunt slijpen en ze net geslepen hebt kom je er goed door heen...
Gebruikersavatar
Door sylvia
#436740
Je kunt het knippen met een goeie keukenschaar , maar snijden met een goed scherp vleesmes gaat ook goed hoor. Misschien moet je even een aanzetstaal kopen om je vleesmes te scherpen.
Door Sofie
#437337
Schapenpens kan ik gewoon met een schaar knippen.

Ik werd echt misselijk van de geur....bah moest bijna kosten... :-X
Door Doedels
#437836
Sofie schreef: Schapenpens kan ik gewoon met een schaar knippen.

Ik werd echt misselijk van de geur....bah moest bijna kosten... :-X
De schapenpens die ik haal bij de islamiet, ruikt maar heel zwak. Is ook super vers :D
Door Nelly
#437844
Ik snij de pens altijd met een vlijmscherp vleesmes, dat gaat er doorheen als door boter. Doe het mes wel na iedere snijbeurt flink wetten. En pens stinken? Ach, vind sommige fabrieken viezer ruiken :-\
Door Sofie
#438738
Nelly schreef: Ik snij de pens altijd met een vlijmscherp vleesmes, dat gaat er doorheen als door boter. Doe het mes wel na iedere snijbeurt flink wetten. En pens stinken? Ach, vind sommige fabrieken viezer ruiken :-\
Mhaha ja daar heb je ook wel een punt.... ::)
Door tieneke
#438799
Sofie schreef:
Ik werd echt misselijk van de geur....bah moest bijna kosten... :-X
Doe je voortaan toch een mondkapje voor,doet Jaco ook altijd met pens ::) ::) ;D ;D
Door Sofie
#438873
tieneke schreef: Doe je voortaan toch een mondkapje voor,doet Jaco ook altijd met pens ::) ::) ;D ;D
Hehe merci voor de tip.... ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door