Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door gaia0909
#422867
hallo! wie heeft ervaring met de eurologist-kruiden van de huisdierendokter voor/tegen blaasgruis?
mijn poes staat nu op speciaal voer maar heeft nog geregeld verschijnselen van gruis.
alvast bedankt,wil en frequels
Door Nelly
#431884
Met die kruiden heb ik geen ervaring, doodeenvoudig omdat ik nog nooit een kat met blaasgruis heb gehad.
Maar wat is dat voor speciaal voer wat je kat nu krijgt?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#432025
gaia0909 schreef: hallo! wie heeft ervaring met de eurologist-kruiden van de huisdierendokter voor/tegen blaasgruis?
mijn poes staat nu op speciaal voer maar heeft nog geregeld verschijnselen van gruis.
alvast bedankt,wil en frequels
Hoi Will,
Wat krijgt je kat nu te eten?
Vaak als je je kat overzet op vers is het einde blaasgruis.
Door Daisy75
#432268
sylvia schreef: Hoi Will,
Wat krijgt je kat nu te eten?
Vaak als je je kat overzet op vers is het einde blaasgruis.
Tja ik heb alleen ervaring met mijn hond met blaasgruis, die is sinds ik op vers zit met em, helemaal ervana.
Maar een kat op vers zetten is misschien wel lastiger....
Door Nelly
#432282
Is met volwassen katten ook lastiger, maar vroeg of laat gaan ze toch overstag hoor :)
Door Loeka
#432303
Hoeft helemaal geen probleem te zijn hoor, overschakelen op vers. Ik ken genoeg katten die zonder problemen meteen vers eten. Echt kluiven enzo dat is een ander verhaal, maar gemalen of KVV gaat er vaak in als koek :D
Door Daisy75
#432340
Loeka schreef: Hoeft helemaal geen probleem te zijn hoor, overschakelen op vers. Ik ken genoeg katten die zonder problemen meteen vers eten. Echt kluiven enzo dat is een ander verhaal, maar gemalen of KVV gaat er vaak in als koek :D
ja zal best dat die er zijn hoor, maar mijn katten verrekken het gewoon en eten dan totaal niets...zijn wel beide al 6 jaar oud
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door