Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door kimmie
#432201
wie kan mij helpen?? ik wil van maandag en nieuwe start maken met kim beginen met rauw vlees te geven, maar hoe kan ik het best doen, ik weet niet hoe veel gram moet geven ?? hij is een engels cocker spaniel, en met het groente dan ,en met welk vlees kan ik het eerste mee beginnen, ???, :)
Door Tineke *
#432237
Als je onzeker bent hoe je moet beginnen geef dan eerst compleet vers vlees van bibi of carnibest ofzo.Dan kan je op je gemak hier verder lezen over vlees en botten.

Tineke
Door Borke
#432247
kimmie schreef: weet je of je ook carnibest kan kopen op de winner???
Dat lijkt mij niet zo handig, je koopt het nameljik bevroren en op een show ontdooit het snel.
Kijk even in de bibliotheek, daar staat het adres van de site van Carnibest en dan kan je kijken naar een adres bij jou in de buurt waar je het kunt kopen.
Door Tineke *
#432248
Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten,maar je kan toch bij de dsz kijken wat ze daar verkopen?Ik vind het goed van je dat je er toch over na hebt gedacht.Supermarkten verkopen ook vaak diepvries vers voer.Wat heb je in de buurt zitten?

Tineke
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door