Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door valessie
#429496
ik heb vandaag 2 vuilniszakken bij de slagerij meegenome. met vanalles en nogwat ook veel vel dat witte vet, huid of zo kan ik dat ook geven? en ik heb wat foto s gemaakt van wat er in de zak zit maar krijg het ni op de site ook zitten er testikels in en allerlei dingen waarvan ik geen idee heb wat het is?????????
Door 202spots
#429507
Moeilijk om te zeggen zonder foto en niet weten wat 't is...maar alleen vel zou ik niet geven, alleen vet zou ik niet geven, lange ronde botten zijn van poten, hebben geen vlees eraan en zijn TE hard om te geven....als er iets is wat op vlees lijkt met iest bot eraan kan dat waarschijnlijk wel gegeven, testicles en orgaan kan ook gegeven....wat nog meer?
Door Doedels
#429508
Tja, je moet er iets meer over vertellen of foto's laten zien. Testikels zijn OK. Er zit veel vit E in. Mijn honden zijn er dol op.
Door valessie
#429577
neee dat niet alles komt bij de islamitische slager vandaan dus er zit geen varkensvlees tussen. de grote heeft alleen wel gekotst na het eten dus ik heb iets ni goed gedaan denk, hij is gewent aan botten misschien de testikel want nadat ie die had gegete ging ie overze nek en kwam er een halve testikel er uit? :-[
ik heb ze wel voor dat ze de ribben op aten vlees gegeve omdat ik ni wist of er genoeg vlees aan de ribben zat
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door