Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#428680
Het valt me iedere keer weer op dat bij ons beide honden doller zijn op kale botten dan op vleesbotten. Herkennen jullie dit en heeft iemand enig idee waarom dit zo is?
Door Borke
#428690
Nou ik herken het niet hoor, hoe meer vlees hoe liever het Borke is ;D
Door tieneke
#428695
Ze vinden hier echt alles lekker maar kale botten geef ik niet.
Er moet wel wat te kluiven vallen voor ze :P
Gebruikersavatar
Door Pauline
#428704
Ze eten die kale botten, na een vleesmaaltijd, echt helemaal op hoor. Het zijn b.v. lamsschouderblaadjes of -ribbetjes.
Geef ik ze nu lamsribben met vlees dan moet je zien mutsen, ongelooflijk!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#428777
Uh nee, hier ook niet hoor, de enige botten waar ooit wel eene wat van overbleef waren de wat kalere gevallen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#428797
Hier hebben ze ook veel liever een lekker dik vleesbot dan een kaal botje
Door herder_lover
#428869
Dara heeft een lekker vleesbot voro de lekkerte zeg maar en een kaler bot voor het schoonmaken van haar tanden... Maar het liefst heeft ze lekker veel vlees, hoewel ze een duidelijke voorkeur voor kip heeft!!!
Door Lizzy
#429034
Pauline schreef: Tja zo zie je maar weer dat die van mij afwijkend zijn! ;D
Ik vrees van wel ja ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#429074
Lizzy schreef: Ik vrees van wel ja ;D
:o :o >:( >:( :P :P ;D ;D. Maar een ding scheelt, het is wel lekker goedkoop! Nee ff zonder gein: het gaat ook prima met de poep van Joep en daar ben ik toch wel zo gelukkig mee!
Door Tarek
#429129
Pauline schreef: de poep van Joep
Ik moet er altijd wel om lachen al die poep topics en bij jouw rijmt ie zo lekker ;D ;D
Laatst gewijzigd door Tarek op do 24 nov 2005, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#429276
Pauline schreef: :o :o >:( >:( :P :P ;D ;D. Maar een ding scheelt, het is wel lekker goedkoop! Nee ff zonder gein: het gaat ook prima met de poep van Joep en daar ben ik toch wel zo gelukkig mee!
Nou, geweldig he! Was het nou de zalm?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#429355
Lizzy schreef: Nou, geweldig he! Was het nou de zalm?
Ik weet het niet Lizzy. Het kan natuurlijk ook heel goed van de enting gekomen zijn.

Is maar een manier om erachter te komen en dat is hem gewoon weer zalm geven en dat ga ik dus ook doen. Als het dan weer begint is het duidelijk waar het van komt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door