Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door De slager
#428630
goedenavond

kijk vanavond om 19.55 naar het programma grazend nederland, daarin staat voornamelijk orgaanvlees centraal. Vele mensen geven dat aan de hond, maar het kan natuurlijk ook gewoon door mensen worden gegegeten. Het progralmma was te gast bij slagerij Islam centrum bv te rotterdam.

hele leuke uitzending


veel kijkplezier.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#428647
Lizzy schreef: Wat ontzettend leuk! Bedankt voor de tip, ik ga direct kijken!!!

Doe jij verslag, kijk ik gewoon gtst :P
Door Lizzy
#428657
Ah kom op, gtst wordt morgen herhaald! Dit is JOUW kans op een echte beroemde Barfplaatser op TV te zien! Nederland 3, binnen enkele seconden!!!!!!!!!!!! ;D ;D

(ik kijk sowieso en doe ook verslag natuurlijk :D)
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 23 nov 2005, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jo
#428681
Hahaha 'kvond dat tafelgehaktbalvoetbal wel leuk !
En die slakjes vond ik zielig...die kunnen helemaal niet hard wegrennen :-\
Door Lizzy
#428682
Geweldig! Het was een programma met Pierre Wind (sowieso een leuke kok, vind ik). Het ging over lekker en vies eten.

Ze waren bij het Islam centrum bv te rotterdam en daar lieten ze prachtige lams en geit en runderorganen zien (zoals we gewend zijn van dit adres) zoals lever en darmen en schone pens. Het leuke was dat Pierre vroeg door wie het allemaal werd gekocht en toen zei men (van het Islam Center - en Leo herkende meneer direct :D!) dat Nederlanders dit voor henzelf kopen maar ook wel voor hun hond kopen :D!!!. Hihihi, ik vond dat erg grappig! Maar goed, de organen werden klaargemaakt door twee dames die er een gerecht van maakte dat ze vaak maken wanneer er een kind geboren is, om de geboorte te vieren. Ik moet eerlijk zeggen (ik ben zelf vegetarier) maar het zag er heerlijk uit!

Verder lieten ze nog een slakkenkwekerij zien en werd er door een Poolse dame zwarte (bloed) soep gemaakt met bloed van eend (kan ook met bloed van gans of varken). Ehhh.... Pierre werd er lichtelijk misselijk van, wij zaten hier echt met kok-neigingen! Gatverdamme!
Laatst gewijzigd door Lizzy op wo 23 nov 2005, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jo
#428686
Lizzy schreef:
Maar goed, de organen werden klaargemaakt door twee dames die er een gerecht van maakte dat ze vaak maken wanneer er een kind geboren is, om de geboorte te vieren. Ik moet eerlijk zeggen (ik ben zelf vegetarier) maar het zag er heerlijk uit!
Dat meen je toch niet echt hé? Bij het zien van dat gerecht kwam er echt een grondige GADVERDAMME uit bij mij ! :-X :-X
Door tieneke
#428687
Lizzy schreef:
Verder lieten ze nog een slakkenkwekerij zien en werd er door een Poolse dame zwarte (bloed) soep gemaakt met bloed van eend (kan ook met bloed van gans of varken). Ehhh.... Pierre werd er lichtelijk misselijk van, wij zaten hier echt met kok-neigingen! Gatverdamme!

Gadverdamme,hoe verzinnen ze het :-X :-X
Door Borke
#428689
Lizzy schreef:Ze waren bij het Islam centrum bv te rotterdam en daar lieten ze prachtige lams en geit en runderorganen zien (zoals we gewend zijn van dit adres) zoals lever en darmen en schone pens. Het leuke was dat Pierre vroeg door wie het allemaal werd gekocht en toen zei men (van het Islam Center - en Leo herkende meneer direct :D!) dat Nederlanders dit voor henzelf kopen maar ook wel voor hun hond kopen :D!!!. Hihihi, ik vond dat erg grappig!
Leuk he!
Ik herkende de man ook dat was "onze" verkoper die ons zo plezierig geholpen had. Ik ben benieuwd of hij ook degene is die namens het Ilsam Centrum hier als 'de slager' berichten stuurt.
Eigenlijk zouden ze daar een BP sticker op de deur moeten plakken ;D
Door tieneke
#428693
AstridStraver schreef: Leuk he!
Ik herkende de man ook dat was "onze" verkoper die ons zo plezierig geholpen had. Ik ben benieuwd of hij ook degene is die namens het Ilsam Centrum hier als 'de slager' berichten stuurt.
Eigenlijk zouden ze daar een BP sticker op de deur moeten plakken ;D
;D ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#428822
Lizzy schreef: Geweldig! Het was een programma met Pierre Wind (sowieso een leuke kok, vind ik). Het ging over lekker en vies eten.

Ze waren bij het Islam centrum bv te rotterdam en daar lieten ze prachtige lams en geit en runderorganen zien (zoals we gewend zijn van dit adres) zoals lever en darmen en schone pens. Het leuke was dat Pierre vroeg door wie het allemaal werd gekocht en toen zei men (van het Islam Center - en Leo herkende meneer direct :D!) dat Nederlanders dit voor henzelf kopen maar ook wel voor hun hond kopen :D!!!. Hihihi, ik vond dat erg grappig! Maar goed, de organen werden klaargemaakt door twee dames die er een gerecht van maakte dat ze vaak maken wanneer er een kind geboren is, om de geboorte te vieren. Ik moet eerlijk zeggen (ik ben zelf vegetarier) maar het zag er heerlijk uit!

Verder lieten ze nog een slakkenkwekerij zien en werd er door een Poolse dame zwarte (bloed) soep gemaakt met bloed van eend (kan ook met bloed van gans of varken). Ehhh.... Pierre werd er lichtelijk misselijk van, wij zaten hier echt met kok-neigingen! Gatverdamme!

Nou, als ik dit zo lees ben ik blij dat ik voor het oude vertrouwde heb gekozen ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#428886
Lizzy schreef:
Verder lieten ze nog een slakkenkwekerij zien en werd er door een Poolse dame zwarte (bloed) soep gemaakt met bloed van eend (kan ook met bloed van gans of varken). Ehhh.... Pierre werd er lichtelijk misselijk van, wij zaten hier echt met kok-neigingen! Gatverdamme!

gatverdarrie :-X :-X :-X


Hoewel 1 x in de tien jaar lust ik wel 1 plakje gebakken bloedworst met appel op brood
Door Peet
#429094
sylvia schreef: gatverdarrie :-X :-X :-X


Hoewel 1 x in de tien jaar lust ik wel 1 plakje gebakken bloedworst met appel op brood
:-X :-X :-X (bij gebrek aan k*tssmilie)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door