Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door geer
#423
Op de een of andere manier blijven die dingen een soort magnetische aantrekkingskracht op mij hebben, zoals ze daar ingevroren in het vriesvak van de dierenwinkel liggen.
Kan ik zo'n zakkie gebruiken als 'borrelhapje' voor Saar en de katten?? Gewoon in een keer??
De mevrouw van de dierenwinkel beweerde dat die dingen er lagen voor de reigers ??? ??? ??? en dat ze niet geschikt waren voor honden en katten, omdat er allemaal rare dingen zoals ingewanden en BOTJES inzaten...hoeiiiiii ;D ;D
Gebruikersavatar
Door chooky
#424
ja!!! als ze het willen eten. Bij chooky heeft het even geduurd, maar sinds ze het bij haar vriendjes heeft gegeten (concurrentie he... ;D) vindt ze ze wel lekker.
De botjes zijn trouwens heeeeeel zacht. Debbie, een van de poezen, toonde plotseling interesse voor de kuikens, dus die heft er al een proberen te eten (en ze heeft maar een stuk of 4 tanden over :o :D), maar net toen ze er een stukje af kon bijten kwam die sneek van een chooky ( >:() en pikte het voor haar neus weg! Ze was daar zo lang mee bezig geweest dat ze een nieuwe niet meer wilde proberen, dus dat wordt over een tijdje nog een keer kijken voor tweede poging... en dan gaat chooky in de tuin. Met de deur goed dicht!!! ;D
Door geer
#425
Wordt het eigenlijk een enorme smeerboel?? Saar kan ik op het balkon zetten, maar de katten eten in de badkuip (omdat anders Saar het eten opeet)...lijkt het dan alsof ik iemand heb vermoord in mijn bad??
Door Paul_Barte
#427
Wordt het eigenlijk een enorme smeerboel?? Saar kan ik op het balkon zetten, maar de katten eten in de badkuip (omdat anders Saar het eten opeet)...lijkt het dan alsof ik iemand heb vermoord in mijn bad??
;D ;D Alleen als iemand GEEL is van binnen ;D ;D
Door geer
#428
Oh getver zeg...dan ga ik zelf maar even boodschappen doen ondertussen ;) Ach, de badkamer is knalgroen, dat kleurt wel lekker...
Door avalon
#429
Voor die twee van mij moest ik die kuikens eerst malen. Ze wisten niet wat ze met dat beest aanmoesten. Mijn vriendin zech dat alleen zwart witte dieren dit lusten, daar ze zelf twee z/w honden heeft en een z/w kat die het graag lusten en een grijs gestreepte kat een schotse en een bruin bastaartje die het niet lusten, die van mij zijn ook niet z/w dus lusten het ook niet ;D
Door jeanne
#430
Ik heb die kuikens nog nooit zien liggen :-/
Kom eigenlijk ook zelden bij de dierenwinkel ;D
Zou niet weten wat ik daar moest halen, ja, eens in de zoveel weken wat voer voor ons eenzaam goudvisje. Het kippen en konijnenvoer halen we altijd in van die grote zakken bij de boerenbond.
Maar lijkt me wel lekker voor Freule, zo'n kuikentje ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door