Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lette
#418812
Ik kan bij mijn slager aan kalfsstaarten komen, mag ik die gewoon geven aan de honden?
Door 202spots
#418816
Alleen geven wanneer je zeker weet dat ze er rustig aan kluiven. Anders de staart zelf vast houden terwijl ze er stukjes vanaf kluiven.
Wanneer het hap slik weg eters zijn, dan kan de staart 'n opstopping veroorzaken wanneer 't in ze geheel in 1 keer naar binnen word geslikt en in de keelgat blijft hangen.
Dus blijf er bij wanneer je 't geeft!!!
Door Robian
#418821
Ik geef regelmatig kalfsstaarten aan mijn honden.
En zoals met alle botten blijf ik er gewoon bij in de buurt.
Behalve voor de veiligheid vind ik het ook errug leuk om naar de hondjes te kijken als ze aan het knagen zijn. ;D

Groetjes,
Sylvia
Door Lette
#418838
Ze kluiven gelukkig bij mij heel goed en rustig.

Ik vind het ook erg leuk om te staan kijken hoe ze er van genieten, ik blijf er dus ook altijd bij.
Ik zou het mezelf ook niet vergeven als er wat zou gebeuren en ik heb niet goed opgelet, dus daarvoor blijf ik er ook altijd bij.

Maar dan gaan ze morgen lekker kalfsstaarten krijgen :D
Door Lette
#419632
Het was een groot succes vanavond, ze hebben er heerlijk op lopen kluiven.

Ze hadden het op en keken me aan zo van was dit alles ;D
Door tieneke
#419635
Lette schreef: Het was een groot succes vanavond, ze hebben er heerlijk op lopen kluiven.

Ze hadden het op en keken me aan zo van was dit alles ;D
Tsja.....sommige honden ::) :P
Door Lette
#419636
;D vooral die dober dat is net een pendaalemmer, je trapt op haar poot en die bek gaat open ;D
Door tieneke
#419639
Lette schreef: ;D vooral die dober dat is net een pendaalemmer, je trapt op haar poot en die bek gaat open ;D
Net zo'n barfvarken als hier dus :o
Hier gaat Tinus zijn bek(kie)al open als ik eraan kom met het vlees ;) ;D ;D
Door herder_lover
#419837
hier duikt Dara direct mijn tas in. MAg soms niet eens het terrein op! En als ik dan de tas met vlees of vis hoog houd gaat ze voor me staan grommen.

Honden en Barf...zit toch wat in hoor, dat het bloeddorstige monsters worden ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door