Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Dtje
#419141
Ben ik ook weer met wat vragen.
Vandaag heb ik het een en ander ingeslagen, maar ik weet niet goed hoeveel Mien mag hebben. Op dit moment kampt ze met een vrij ernstige peesblessure en mag dus nauwelijks wandelen (is heel zielig voor zo'n boshark :(). Ze is nu ca. 33 kilo en dat is iets te zwaar; ze mag 29/30 kilo wegen.
Vandaag heb ik haar 3 ons groentemix, met wat honing, biogarde en lijnzaadolie gegeven en een pond rundergehakt. (Als voorafje heeft ze zichzelf bedient van een kwart pizza ;D ;D ;D)
Voor morgen heb ik een pond kippenek klaarliggen.
Zijn deze hoeveelheden goed of niet??????????
En moet ze morgen nog wat anders bij die kippenek?
Naar the Dude heb ik al een mail gestuurd voor de rekenhulp maar ik heb 'm nog niet.
Ik heb ook 4 penzen gekocht van ieder ongeveer 650 gr.
Zij wil graag per keer een hele ;D, maar zijn wij het daarmee eens?
Hoop wederom weer op jullie hulp! Vast bedankt!
Groets Olga
Door herder_lover
#419144
Mien schreef: Ben ik ook weer met wat vragen.
Vandaag heb ik het een en ander ingeslagen, maar ik weet niet goed hoeveel Mien mag hebben. Op dit moment kampt ze met een vrij ernstige peesblessure en mag dus nauwelijks wandelen (is heel zielig voor zo'n boshark :(). Ze is nu ca. 33 kilo en dat is iets te zwaar; ze mag 29/30 kilo wegen.
Vandaag heb ik haar 3 ons groentemix, met wat honing, biogarde en lijnzaadolie gegeven en een pond rundergehakt. (Als voorafje heeft ze zichzelf bedient van een kwart pizza ;D ;D ;D)
Voor morgen heb ik een pond kippenek klaarliggen.
Zijn deze hoeveelheden goed of niet??????????
En moet ze morgen nog wat anders bij die kippenek?
Naar the Dude heb ik al een mail gestuurd voor de rekenhulp maar ik heb 'm nog niet.
Ik heb ook 4 penzen gekocht van ieder ongeveer 650 gr.
Zij wil graag per keer een hele ;D, maar zijn wij het daarmee eens?
Hoop wederom weer op jullie hulp! Vast bedankt!
Groets Olga
rekenhulp??? Tis dat? Wil ik ook ::)
Door Dtje
#419147
herder_lover schreef: rekenhulp??? Tis dat? Wil ik ook ::)
Ehhh jow waar stond dat ook alweer? 'k zou t niet meer weten sorry!
Door Dtje
#419148
Vraagje vergeten: Ik heb ook 4 lamskoppen gekocht, maar de tandjes zitten er ook nog in........... eehh gewoon laten zitten???
'k Geloof dat ik die maar voer als de kinderen op school zijn of in bed liggen ;D ;D
Door Mevroi Kruim
#419164
Tandjes in koppen laat ik gewoon zitten, die blijven vanzelf over hier. De onderkaken eten ze nl niet op, die zijn vaak vrij hard. Maar mijn hondjes zijn kleiner dan jouw boshark ;D ;D 20 en 15 kilo. Ik zou het gewoon geven en ff zien wat ze ermee doet.
Mijn hondjes eten ongeveer een pond per hond per dag, maar die hollen heel wat af, en ik geef ze ook 2 vastendagen per week. Per week eten ze ongeveer 3 kilo vlees/bot/orgaan elk, en dan nog wat groentemixen. Kátur wordt hier niet dik van, voor Tara is het ruim voldoende.
Door Lizzy
#419226
herder_lover schreef: rekenhulp??? Tis dat? Wil ik ook ::)
Ik kan de rekenhulp ook naar je toesturen trouwens.
Door Dtje
#419275
Lizzy schreef: Ik kan de rekenhulp ook naar je toesturen trouwens.
Heeeeel graag!
Door Dtje
#419384
Lizzy schreef: Gestuurd!
Dank!! Krijg hem alleen niet geopend :o...Ga er straks rustig eens rustig voor zitten.

Verder: Mien heeft vanochtend voor het eerst kippenekjes gegeten: crunch, crunch, crunch...
Ze doet het dus heel goed! (zoals een mislukte wolf betaamt! ;D)
Groets Olga
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door