Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door isabelle
#41487
Ben ik weer. Vandaag bij een biologische slager geweest. Ik heb meteen een lading mee naar huis genomen. Ik ben net eigenlijk overgestapt van brok naar versvoeding, maar ik kon het niet laten....
Ik heb nieren, rug, borstbeen, hart, pens, borstbeen en een groot recreatiebot en dat allemaal biologisch.
Nu ik het allemaal heb meegenomen, vraag ik mij af of rug (met wervels volgens mij) en het borstbeen helemaal opgegeten kunnen worden ???. Volgens mij is het borstbeen best wel scherp?
Door Lupa
#41498
toen ik de titel van deze vraag schrok ik !!
ik laas rug lam, dus ik dacht dat de rug van jou hond lam was :-X :-\ :-[ :-[ ;D
Door avalon
#41609
Lupa schreef: toen ik de titel van deze vraag schrok ik !!
ik laas rug lam, dus ik dacht dat de rug van jou hond lam was :-X :-\ :-[ :-[ ;D
Nu je het zegt ;D
Door Lizzy
#41611
isabelle schreef: Ben ik weer. Vandaag bij een biologische slager geweest. Ik heb meteen een lading mee naar huis genomen. Ik ben net eigenlijk overgestapt van brok naar versvoeding, maar ik kon het niet laten....
Ik heb nieren, rug, borstbeen, hart, pens, borstbeen en een groot recreatiebot en dat allemaal biologisch.
Nu ik het allemaal heb meegenomen, vraag ik mij af of rug (met wervels volgens mij) en het borstbeen helemaal opgegeten kunnen worden ???. Volgens mij is het borstbeen best wel scherp?
Van wat voor dier is dat borstbeen?
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 17 jan 2004, 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#41612
Als je twijfelt of het eng vindt: niet geven.

En, als je nog maar net botten geeft, wees er dan wel voorzichtig mee. Laat het desnoods nog even een paar maanden in de vriezer liggen! Misschien vind je het over een paar maanden minder eng om te geven omdat je er meer ervaring/gevoel mee hebt.

Groetjes, Lizzy
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door