Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door centen
#410009
Nou heb ik al van alles gehoord maar yoghurt???
Krijgen ze daar geen diaare van??
Door margreet
#410019
Bij ons niet en karnemelk vinden ze trouwens ook geweldig net als biogarde etc
Door conleeuw
#410027
Hier een van de vier heeft wel een beetje last van melk producten. Zij krijgt het in principe ook niet :( De rest hebben geen last.
Door Mevroi Kruim
#410183
De meeste honden (en vrij veel mensen) hebben last van de melksuiker, de lactose. In zure melkproducten, karnemelk, joghurt, kwark e.d., is de lactrose door de bekende bifidus- en acidophilus bacterien omgezet in zuur. En dus niet meer vervelend voor gevoelige personen en dieren.
Door Ike
#410211
Kruimel schreef: De meeste honden (en vrij veel mensen) hebben last van de melksuiker, de lactose. In zure melkproducten, karnemelk, joghurt, kwark e.d., is de lactrose door de bekende bifidus- en acidophilus bacterien omgezet in zuur. En dus niet meer vervelend voor gevoelige personen en dieren.
Jij kan het atijd zo goed uitleggen :-*, maar ehh, hier ook geen last van yogurth hoor!
Door Daisy75
#410213
Hier ging juist de diaree over met een schaaltje standYoghurt...ze krijgen hier ook regelmatig een lepel kwark door eten wat ze iets minder lekker vinden...en nooit diaree, terwijl mijn reu ontzettend gevoelig is voor diaree...
Door Mevroi Kruim
#410220
Ike schreef: Jij kan het atijd zo goed uitleggen :-*, maar ehh, hier ook geen last van yogurth hoor!
*bloosbloos*
Door herder_lover
#410349
centen schreef: Nou heb ik al van alles gehoord maar yoghurt???
Krijgen ze daar geen diaare van??
Dara vindt eht heerlijk! Als ze eens iets niet wil eten en ik doe er yoghurt over, vreet ze zo alles op ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door