Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Brenda en Senna
#407663
Nou Senna heeft dit weekend kippe(n?)nekjes geprobeerd.. eerst likken ::) en daarna nam ze er 1 in de bek krak krak weg.. Het is een labrador dus ja beetje gulzig.. Maar ze kauwt nog wel iets maar zodra het kan slikt ze het door.. zo laten of moet ik ze nu toch eerst nog kapot slaan?
Door Lizzy
#407665
Brenda en Senna schreef: Nou Senna heeft dit weekend kippe(n?)nekjes geprobeerd.. eerst likken ::) en daarna nam ze er 1 in de bek krak krak weg.. Het is een labrador dus ja beetje gulzig.. Maar ze kauwt nog wel iets maar zodra het kan slikt ze het door.. zo laten of moet ik ze nu toch eerst nog kapot slaan?
Ach, die van mijn kraken een nek nog geeneens... Ik sla ze niet plat of het moet voor een pup zijn....
Door Brenda en Senna
#407667
Lizzy schreef: Ach, die van mijn kraken een nek nog geeneens... Ik sla ze niet plat of het moet voor een pup zijn....
tja pup wel maar bijna 10 maanden...
Door Lizzy
#407907
Brenda en Senna schreef: tja pup wel maar bijna 10 maanden...
Hihihi, ik dacht meer aan een pup van 5 weken oud ;D. Het is natuurlijk prettig als een hond zijn tanden goed zet op zo'n kippennek, maar eigenlijk doen alleen kleine hondjes dat... Grote honden zeggen meestal 'krak, hap, slik, weg'. Mijn pup slikte ze al in 1 keer in op 9 weken... In feite is een kippennek leuk om een hond te wennen aan het verteren van bot, maar om te leren op bot te kluiven moet je eigenlijk groot materiaal geven dat ze niet in 1 keer naar binnen kUnnen slikken. In jou geval praat je dan over bijv. een kwart of halve kip....
Door Brenda en Senna
#408518
Lizzy schreef: Hihihi, ik dacht meer aan een pup van 5 weken oud ;D. Het is natuurlijk prettig als een hond zijn tanden goed zet op zo'n kippennek, maar eigenlijk doen alleen kleine hondjes dat... Grote honden zeggen meestal 'krak, hap, slik, weg'. Mijn pup slikte ze al in 1 keer in op 9 weken... In feite is een kippennek leuk om een hond te wennen aan het verteren van bot, maar om te leren op bot te kluiven moet je eigenlijk groot materiaal geven dat ze niet in 1 keer naar binnen kUnnen slikken. In jou geval praat je dan over bijv. een kwart of halve kip....
ja ik ga van de week eens ff shoppen bij de poelier kijken wat ie voor me heeft en wat hij er voor vraagt
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door