Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#407459
Zo we zijn gister even naar de Makro geweest en dus moest er ook even op de vers en de vis afdeling gezocht worden.
Ik heb bij de vis gevraagd om zalmkoppen en heb daar dus een hele zalm gekregen die leef gesnepen was wat betreft de zalmfilet.
hier kan ik toch inpricipe alles van geven ?
En ik heb begrepen dat ik die eerst in moest vriezen maar hoe lang nu ookal weer precies.
Ook heb ik in de vlees bakken kalfs zandbenen gevonden en dat zag er naar mij iedee echt uit van dat is voor de doggies.
Wie heeft er hier ervaring mee heb er nu 7 voor mn doggies te ontdooien liggen maar dit is denk ik meer recreatie bot of niet ?
Of heb ik nu een bijzonders iets voor mensen voor mn doggie gekocht ?
hihi
ze waren 1,86 de kilo dus dacht nou goed te doen toch
Graag even wat reactie van mensen hier of ze dit ook weleens gegeven hebben ? ::)
Ben af en toe een beetje inpulsief met het kopen hihi
#407464
O toppie dank je wel voor je snelle reactie .Zit hier nog wel wat vlees aan maar niet echt veel maar dan hebben ze inderdad dus weer even lekker wat te kluiven.
Ze hadden van de week flinke kuikenbouten (echt zo n dij met een drumpstick eraan) en dat was bij mn bull mastiffs en mn oude rottweiler reu (10,5) echt van hab slik weg hihi het viel dus wel in de smaak hihi De andere waren er gelukkig wat rustiger mee.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door