Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Laura1982
#405893
Mijn poesje Tessa en mijn katje Dibbes zijn nu ongeveer 2 maanden op de CB. Dit ging super tot verkort. Ze lijken het wel zat te worden en eten minder dan eerst. Ze krijgen per dag zo'n 120 gram per dag en soms wat meer.

Zijn ze de CB zat? Of krijgen ze teveel? Iemand tips?

Ik pijns er natuurlijk niet over om te stoppen met CB. Mijn poesje is zo enorm opgeknapt van de CB.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#405894
Misschien kun je eens een ander smaakje geven, waarschijnlijk zijn ze gewoon verveeld.
Door Nelly
#406154
Had ik hier met m'n 2 ouwe katers ook; eerst erg enthousiast en toen ineens: nah (vr)eet dat zelf maar. Nu beginnen ze weer bij te draaien. Ach, katten... ::)
Door Debora
#406168
Ja probeer eens wat anders. Bijvoorbeeld runderpoulet ofzo, of eendagskuikens. Kippemaagjes. Voor de verandering. Katten hier zijn er gek op :)
Door Borke
#406186
Ik heb er hier nog zo een en die krijgt spuitpoep van iets anders dan CB lam.
Ik heb 2 maanden zitten tobben met vlees met allerlei supplementen erop en dat wilde ze dan wel gaan eten...
Toen opeens was ze weer gek op haar CB...

kattenlogica.... soms moet je er niet teveel over nadenken, gewoon volhouden...
Door Laura1982
#406200
Ik wissel steeds tussen natuur en lammix omdat de vleesmix niet zo in de smaak viel hier.

Kippenmaagjes, levertjes en hartjes mogen gewoon rauw? Zit er dan geen samonella in?
Door Loeka
#406731
Hier doen ze een moord voor lamshart. Misschien kun je dat ook es proberen?
Door Marieke
#406822
En kippenvleugels? Of een stuk runderstooflap? Of verse sardientjes?

Ik zou niet teveel organen bijvoeren, want die zitten al ruim genoeg in compleet versvlees.
Door conleeuw
#406916
Loeka schreef: Hier doen ze een moord voor lamshart. Misschien kun je dat ook es proberen?
hier ook, en trouwens runder hart, mits ik het in dunne slierten snij, ja de baas wil het zo, dan zal de knecht het zo aanbieden ;D
Door Laura1982
#407146
Alleen mijn kitten luste de hartjes. Het poesje luste het absoluut niet en mijn grote puber heeft 3 happen genomen :-\

Zal van de week eens lamshart proberen ;)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door