Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Rosita
#40630
Vandaag een echte shit dag gehad. Weet niet waaraan het ligt, maar ik hoop niet aan mij ;D. Stond ik bij de Makro om steentje voor mijn katten te kopen en dan wordt je dus volop geconfronteerd met brokken en blik. Ik kan dit voer echt niet meer zien (een dierenwinkel vind ik ook niet meer prettig om binnen te lopen). Daarna bij de kassa, een vrouw met Bonzo puppy/junior (een goede start ;)). De regenboog kleuren op de verpakking (met name van het voer) deden gewoon pijn aan mijn ogen. Bij de kassa ernaast een man met Kittekat. En dan ook nog bij het verlaten van de winkel een vrouw met Whiskas. Ik heb ontzettende medelijden met de huisdieren die dit moeten eten. Ik werd hier gewoon heel erg naar van. Thuis even internetten en kijken of iemand al had gereageerd op mijn zegje op het forum van Felikat over versvlees, daar was iemand gaan twijfelen over het gezond zijn van brokjes (ja ook daar praten ze nu over versvlees, best wel een stap in de goede richting) en daar kan ik wel wat over zeggen ;D. Stond er een reactie van de iemand waar ik goed misselijk van werd: Wat voedingswaarde kan er niks tegen bv RC, Iams of Hills op!! >:(. Gelukkig kwam daarna een reactie van iemand die meer info over carnibest wil en op zoek is naar een leverancier. Het is in het engels dus ik weet niet of de persoon in kwestie goed nederlands kan lezen of dat zij de site van carnibest niet weet. Al krijg ik maar een persoon (kat bedoel ik ;D) aan de carnibest eindigt mijn dag toch nog goed.

Groetjes Rosita
Gebruikersavatar
Door sylvia
#40646
Al krijg ik maar een persoon (kat bedoel ik ) aan de carnibest eindigt mijn dag toch nog goed.
En zo is het maar net!
Door Loeka
#40919
Ik zag ook al je verwoede pogingen op de avro-site om een kat met blaasgruis aan het vers te krijgen :-\
Door Rosita
#41616
Ja ik blijf het proberen. De persoon in kwestie heeft al wel een mailtje naar bibi en carnibest gestuurd voor meer info. Vandaag ook nog een reactie gehad van iemand in die in den haag woont die haar twee kittens versvlees gaat voeren. Ze heeft geen vriezer en kan allen bibi kopen in den haag bij een DA. Heb haar de prijzen gegeven wat ik voor bibi betaal in purmerend en dan kan ze zelf beoordelen of ze goedkoper uit is wanneer ze carnibest wat verder weg haalt met vriezer ;). Ze geeft nu sheba, en dat is ook al best duur voor een happie niks. Ze is echt heel serieus gaan lezen over voeding toen haar vorige kat aan darm kanker was overleden. Jammer dat er meestal iets fout moet gaan voordat mensen gaan nadenken (ik hoor daar ook bij). Maar goed, eentje die versvlees gaat voeren is er toch eentje die stopt met blik of brokken ;D.

Groetjes Rosita
Door Loeka
#41677
In Den Haag is al iemand die het haalt, zie carnibest-site
Door Rosita
#41734
Ja dat klopt, alleen niet voor katten ???

Groetjes Rosita
Door Loeka
#41801
Ja wel hoor, hij heeft voor mij ook gehaald. Nu is er voor mij echter iemand dichterbij die haalt :D
Laatst gewijzigd door Loeka op zo 18 jan 2004, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Rosita
#41863
Hoi Loeka,

Wat vreemd, gaat het dan wel om Dhr. Henk van Wijk?
De vrouw in kwestie had namelijk te horen gekregen dat hij alleen groote hoeveelheden haalt (ze heeft geen vriezer en haalt geloof ik per twee dagen) en tot nu toe nog geen kat klanten gehad heeft. Als dat wel zo is hoor ik het graag.

Groetjes Rosita
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door