Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ike
#405966
Even een vraagje, ik heb voor Ike een zalmkop gehaald (kreeg het gratis mee van de visboer) om te kijken of hij dat lust, heb een klein stukje met vin en al afgesneden en .........hij heeft heerlijk staan smikkelen :P, het wordt echt steeds leuker hoor!!!!!!!!!! Nu mijn vraagje: is zalm erg laxerend (ivm de hoeveelheid die ik Ike kan geven)?
Door Tineke *
#406005
Volgens mij moet je de zalmkop minimaal 2 weken in de vriezer doen.Voordat je het geeft.

Tineke
Door Ike
#406008
Klopt, dat had ik al eens gelezen, heb ook maar een klein stukje gegeven om te zien of Ike het lust (was altijd een zeur met eten), wat iets 'minder'is dat ik nu die zalmkop in (zeker twee) stukken moet zien te krijgen (hele kop weegt goed 6 ons), en die lieve oogjes kijken me zo aan :-X :-X, geloof dat ik het maar even in de koelkast leg en ga nadenken hoe ik dat ga aanpakken ::)
Door Ike
#406018
Thanks, nu nog even moed verzamelen (of m'n bril afzetten, zie ik die oogjes misschien niet :-X), weet je ook of zalmkop erg laxerend is? (zie mijn vraag), gr els
Door pup
#406030
Heb Buck gisteren voor het eerst een zalmkop gegeven, heeft hem voor de helft op, daarna moest ie 'm niet meer. Maar hij heeft vannacht wel diaree gehad......in zijn bench :o. Dus wat mij betreft is het erg laxerend denk ik. Hier geen zalmkop meer. :(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#406054
Echt laxerend is zalm niet, niet zoals lever o.i.d.
Wel is zalm erg vet en als ze dat niet gewend zijn kan dat nog wel een een dunne ronde opleveren.

Lieve oogjes ??? hier kijken ze altijd boos :P
Door Ike
#406091
Zo, de stijd met de zalmkop is gestreden ::), eerst met de schaar geprobeerd maar toch de ijzerzaag erbij, helemaal een plastic zak om m'n hand gedaan bijt dat beest :-X (plastic zak bleef aan z'n tanden hangen ;D), nooit geweten dat ze zulke scherpe tandjes hadden!Affijn, hij ligt in de vriezer, tot over drie weken!
Door 202spots
#406109
Angelique schreef: Lieve oogjes ??? hier kijken ze altijd boos :P
Afbeelding 8)
Door tieneke
#406164
Angelique schreef: Oké, bedankt.....zo ziet die er al een stuk vriendelijker uit :P

Afbeelding
Gadver...dat mondje :o :-X
Door Sofie
#406246
Zalmkop in 2 snijden??? Ai ai ai..........dan weet ik wat mij volgende week te wachten staat...krijg dan nl ook 2 zalmkoppen gratig....... ::)
Door 202spots
#406261
tieneke schreef: Gadver...dat mondje :o :-X
Jeeeeezzzz ::) ::) ::)

Afbeelding
8)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#406278
tieneke schreef: Whaaaaaaaa :o :o
Ik voer geen zalm meer :-X ;D ;D
Hoezo niet :P ziet er toch sketig uit zo....net Brad pitt LOL
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door