Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Daisy75
#405055
Vandaag kregen de honden verse makrelen en nier......
Nou die nieren spuugden ze alletwee meteen uit, vinden ze niet te vreten....hebben jullie dit ook meegemaakt?
Terwijl mijn honden echt alles lusten hoor....maar geen nieren dus.
Vreemd hoor en dan alletwee hahaha
Door Lizzy
#405061
KayleighShanden schreef: Vandaag kregen de honden verse makrelen en nier......
Nou die nieren spuugden ze alletwee meteen uit, vinden ze niet te vreten....hebben jullie dit ook meegemaakt?
Terwijl mijn honden echt alles lusten hoor....maar geen nieren dus.
Vreemd hoor en dan alletwee hahaha
Nier en lever (en dat soort organen): veel honden vinden ze niet lekker. En veel moeten er gewoon eerst even aan wennen. In kleine stukjes snijden, mengen met wat anders (pens ofzo) en nog een keer proberen! Ze zijn behoorlijk gezond, niertjes!
Door conleeuw
#405062
hier is nier ook geen etensware, maar een speeltje, lever vinden ze hier ook niet echt lekker :(
Door Daisy75
#405064
Lizzy schreef: Nier en lever (en dat soort organen): veel honden vinden ze niet lekker. En veel moeten er gewoon eerst even aan wennen. In kleine stukjes snijden, mengen met wat anders (pens ofzo) en nog een keer proberen! Ze zijn behoorlijk gezond, niertjes!
Oh dus het is heel gezond?
Nou dan moet ik het idd maar gaan mengen met iets wat goed stinkt....had het nu met vis en wat yoghurt, maar de vis en yoghurt was weg, de nier niet hahahaha boefjes...
Door Lizzy
#405069
Niertjes bevatten niet zoveel vitamine A als lever, maar ze bevatten toch nog aardig wat vitamine A. En vitamine D, E en K. Het bevat ook ijzer en alle vitamine B's en zink.
Door Lil
#405072
Heb het in het begin onder de pens gedaan (grote stukken), nu eten ze het net zo graag als de pens. De katten waren iets moeilijker, maar ik kan hun voor de gek houden door er anti-haarbal pasta op te doen, die vinden ze lekker en dan eten ze de nieren/lever mee. De kunst is om je dieren voor de gek te houden als ze iets niet eten ;D
Door Mevroi Kruim
#405090
Vis vinden ze hier tamelijk bleh maar het wordt wel gegeten na een vastendag (het nut van vasten ;D)
Nier eten ze gewoon op, geen gezeur ofzo.
Door Nelly
#405149
Andor at de niertjes gewoon op (Kliko! ;D) en Angel stond er een beetje mee te mutsen, maar toen ze zag dat Andor zijn portie ophad, at ze het toch ook maar. De katten hoeven het niet. No Way! :-X
Door Wil
#405321
Hier lustten ze ook nooit lever tot ik een keer lamslever probeerde. Toen vloog het naar binnen. Zelfs alledrie de katten lusten het.
Door conleeuw
#405539
tieneke schreef: Kippenlever en maagjes/hartjes zijn ze hier wild op.
kippen lever wordt hier ook gegeten, maar ook kippen niertjes moet ik anders aankleden. Ik zap ze met mijn staafmixer en smeer ze dan over iets anders, maar een stuk nier of een stuk runder lever, ho maar. Vooral Jazz, grilt er echt voor, het is wel grappig om te zien. Als ze het in haar bak ontdekt, springt ze echt meters achteruit en schud haar hoofd raar. Zij is echt de clown in huis. ;D
Door Daisy75
#405568
Nou ik zie dat mijn honden dus niet de enige zijn die nier niet lusten....hahah
Door Jolly
#405788
hier doen Schoonpa, :o joepie en sissy een moord voor kippenniertjes, Chasey en Pim weet ik nog niet.
Door Daisy75
#406003
Jolly schreef: hier doen Schoonpa, :o joepie en sissy een moord voor kippenniertjes, Chasey en Pim weet ik nog niet.
Ja kippeniertjes weet ik niet maar dit zijn rundernieren....van die joekels..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door