Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#404661
Oh wat opwindend toch als je je hond iets geeft wat hij nog nooit gegeten heeft.
Zo had ik van Henneke (kalfs?) tong gekregen om aan Borke te geven.
Vandaag heb ik het ontdooit en er een plakje van af gesneden. Nou, dat vond meneer wel wat.
Nog een dun plakje, weer direct weg.

Toen mijn jas aan gedaan en met hond en tong de tuin in.
Borke heeft heel leuk ermee gspeeld en dat was het.
Hij likte er niet aan en ik dacht al, hij moet het niet.
Inderdaad, hij wil het niet.

Binnen nog geprobeerd om het in mijn kleine hakmachientje tot een soort kvv te malen, maar ook dan wil hij het echt niet hebben.
Dan maar geen eten en morgenochtend nog eens aanbieden.
Maar eigenlijk denk ik dat ik het antwoord al weet, ik denk dat meneer geen tong wenst op zijn menu.

Hoe is dat met jullie honden, eten zij met smaak tong?

Bedankt voor je hulp Henneke, al waardeert Borke het bljikbaar niet al te zeer...
#404664
Naaaaah, wat een lekkere meut, die Borke van jou ;D!!! (is niet onaardig bedoeld hoor). Ik denk dat er hier twee spikkels leven die zouden kijken met een blik van "jaaaaa, goeeeeeeeeeeed, kiep die bak maar vol" en 1 met een blik van "Kunt U mij volgende keer iets anders serveren misschien? Ben niet erg verrukt van tong". Bij die laatste moet ik dat soort dingen in fijne stukjes hakken en door iets mengen wat ze wel lekker vindt......
#404669
Borke is een echte Friese boerenhond: wat een boer niet kent dat vreet hij niet en die Friese koppigheid is hem dan niet vreemd!
Lizzy schreef:Bij die laatste moet ik dat soort dingen in fijne stukjes hakken en door iets mengen wat ze wel lekker vindt......
Ik probeer het fijngehakte restant morgen wel met wat katten carnibest erdoor geprakt te geven, kijken of hij er dan trek in heeft.
Dat kattenvoer heb ik toch over (verkeerde smaak voor mijn CB-dame), dus wie weet eet hij het dan wel?
#404764
Ik geef het morgen met kattenCB gemixt in zijn kong, als ik even naar een klant ga.
Dan zie ik het vanzelf wel als ik weer thuis kom, wie weet went hij aan de geur en likt hij het uit zijn kong....
<ik blijf optimistisch - wellicht tegen beter weten in>
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door