Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Gaia
#404562
Kennen julllie dit? Heeft er iemand ervaring mee? Het is een anti- parasietenpenning. Aagezien Frontline niet werkt bij Gaia en ik nu Exil gebruik. Maar ik het toch wel chemische troep vind en Gaia heel erg allergie heeft leek de penning me wel wat.

http://www.catandogs.nl/
Door Jojo
#404663
hmmm, ja ik had het ook al eens gezien op een site. Klinkt als eureka! Maar of het werkt?! Als jij het nu eens probeerd ;D

Overigens vraag ik me wel af hoe dat zit met het magnetisch veld, verstoord dat niet het biomagnetische veld van het dier zelf ??? Weet niet hoor, zeg maar wat maar omdat ik wel weet van bioresonantie en electroacupunctuur ed. therapieen, die maken gebruik van lichaamseigen trillingen blabla.....
Door Jojo
#404666
Lupa schreef:
:-\ :-\ :-\ ik weet het niet ik moet heel sterk denken aan de hangertjes van hoe heet ze ook alweer?


Je bedoeld de biostabiel van bruno santanera ;)
Laatst gewijzigd door Jojo op ma 17 okt 2005, 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door karin2
#404695
Lupa schreef: allemaal een pot nat 8)
jaaaa dat nat water heeft ook kracht :P 8) ;D
Door Lil
#405084
Het zijn magneten. Ik heb een ander merk tic clip. Het werkt echt super goed tegen teken, het zend een magnetisch veld uit, zodat de teken niet op je hond springen. Heb de hele zomer slechts 4 teken gehad (had in de lente acht per dag!! en als andere honden meegingen zaten die onder en die van mij lekker niet). Het enige nadeel: heb nu dus vlooien, het zou ook tegen vlooien werken, maar blijkbaar dus niet... het is eigenlijk ook meer op teken dan op vlooien gericht.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door