Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Syllie
#403666
Vandaag ben ik, samen met Lette, naar de islamitische slagerij geweest op de Wolphaertsbocht. Nou precies zoals Lizzy al zei ze hebben daar heel veel. Ze wisten het ook precies toen we zeiden dat we via barfplaats kwamen. De lamsribben waren op, daar moesten we voortaan maar even voor bellen. Die gingen namelijk nog al hard. Goh zouden daar meer mensen van barfplaats komen ;D Heb alles wat ik al gekocht heb in porties gedaan en mijn honden hebben allebei al een kippenvleugel op. Zelfs Jill vond het heerlijk. En dat is een echte muts met eten ;)
Vanavond krijgen ze nog wat lamslongen en dan ga ik langzaam maar zeker toch echt beginnen met barfen.
Mijn honden zijn er tot nu toe wel blij mee geloof ik, werd bijna aangevallen toen ik thuis kwam met de spullen ;D
Door Syllie
#404238
Dat is goed hoor Daniëlle.
Alleen de lamslongen gisterenavond waren geen succes.
Jill keek in haar bak en gaf me echt zo'n blik daarna van ik weet niet wat dit is maar ik ga t dus niet eten.
Jemy vond het ook maar zo zo en heeft het dus ook niet helemaal op.
Maar gelukkig gingen de sardientjes vanavond er met gemak in dus volgens mij komt het best goed :)
Door Robert Koncarevic
#404261
Syllie schreef: Mijn honden zijn er tot nu toe wel blij mee geloof ik, werd bijna aangevallen toen ik thuis kwam met de spullen ;D
Zouden ze dan toch agressief worden van het barfen? ;D
Door Sofie
#404338
Robert Koncarevic schreef: Zouden ze dan toch agressief worden van het barfen? ;D
Ja dat begin ik stilaan ook de vermoeden..... :-X
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door