Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Yari
#403647
Oooh...het begint best wel erg te worden hoor met me... :-[
Begin echt een Barfer in hart en nieren te worden geloof ik... ;D
Op de praktijk werd van de week nl. een jonge duif gebracht die een mevrouw af had weten te pakken van 1 van haar katten die hem te pakken had gekregen. Ze had gebeld en kon meteen langskomen, maar helaas was hij onderweg al overleden.
Ik heb hem in de vriezer gedaan waar alle kleine dieren in gaan om vervolgens naar de destructie te gaan, maar terwijl ik hem erin aan het doen was, bedacht ik me dat ik deze duif ook best aan Yari kon geven?
Dat kan toch verder geen kwaad? Of moet ik nog ergens op letten? Parasieten ofzo?
Door Lizzy
#403653
Nou ja, als je 'm 2 weken in de vriezer laag liggen, zijn die wel dood. Overigens zou het mij verbazen als ze de duif eten... de meeste honden vinden duif niet te kanen!
Door Yari
#404172
Haha, nou zal em voor de zekerheid effies 2 wkn in de vriezer laten liggen dan en ben benieuwd...tis wel een vuilnisvat hoor...praktisch alles verdwijnt in die melis van d'r!! ;D
Alhoewel ze parelhoen ook geen succes vond eerlijk gezegd...maar ja...uiteindelijk heeft ze hem toch helemaal opgevreten. We zullen zien! :D ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door