Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Aura
#403657
Gisteren op de markt wilde ik eens kijken wat er te koop is voor barfers en hoe duur het ongeveer is. Bij een visboer hadden ze enorm veel soorten vis. Sardientjes kon ik niet vinden, maar ze hadden wel zalmkoppen voor 1 euro.
Bij een poelier hadden kippenmaagjes, -levers en -harten voor ongeveer 2 euro per kilo en ze hadden volgens mij ook nog wat gehakte stukken met bot erin. Ook hele duif en kwartel trouwens.

Maar liggen zulke dingen nou speciaal voor de barfers op de kraam? Ik kan me niet echt voorstellen dat je zelf magen of zalmkop gaat eten. Of is dat wel voor menselijke consumptie? ::)
Door Lizzy
#403659
Het is allemaal voor menselijke consumptie. Er zijn zat mensen die kippenlever, maag, hartjes wel lekker vinden :-X. Zalmkop wordt trouwens standaard alleen gebruikt om visbouillon van te maken.
Door Sofie
#404063
Ik ga ook wekelijks naar de markt en daar zijn ook zat zulke dingen te vinden!

Zalmkop zo eten...mja.....ikke toch niet hoor! ;D
Door Mevroi Kruim
#404191
Sofie schreef: Ik ga ook wekelijks naar de markt en daar zijn ook zat zulke dingen te vinden!

Zalmkop zo eten...mja.....ikke toch niet hoor! ;D
Nee joh, da's om soep van te trekken! Hele sjieke vissoep 8)
Door Lil
#404366
bij ons zijn het vooral de duitsers die de kippenhart en lever bestellen en ook kippennekken. Deze nekken gebruiken ze zelf voor de soep of ze halen na het koken het vlees eraf voor bijvoorbeeld ragout. Ik moet er niet aan denken :-X
Laatst gewijzigd door Lil op ma 17 okt 2005, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door