Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door BullysCastle
#363874
Hallo allemaal,

Heb net de Hondenmanieren gekocht, en wat ziet mijn oog ???


Een extra bijlage over voeding, dat is mooi dacht ik, Nou dat zal mij benieuwen, dacht ik nog,.....
maar dat het zo goed zou uitpakken, had ik niet verwacht !!

Barf, Wat is dat ? Kun je dat eten ? is de titel op pagina 14.

He he eindelijk roep ik terwijl ik de winkel uitloop.........

Goed zo Lizzy, laat het maar goed horen hoor !!

Ik hoop dat mensen de vragen gaan stellen waar ze antwoord op willen hebben via dit forum, en dat er meer honden de voeding krijgen die ze nodig hebben en verdienen!!

Honden zijn veel gezonder met De Barf methode !!!!

Al onze bullen glimmen van je oogvlies af, ze zijn vrolijk, hebben een karakter wat in balans is.......... komen nooit met problemen bij de Dierenarts.

Ik kan het iedereen aanraden je eens te verdiepen in het fenomeen VOEDING, en dan zal je zien, dat er heeeel veel te doen is met de juiste voeding !!


Bully's Castle Bull Terriers
Sabina
Laatst gewijzigd door BullysCastle op do 04 aug 2005, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#364033
helaas het boekje heb ik niet meer kunnen bemachtigen, maar ik heb de laatste maand al 5 mensen overgehaald om serieus en verantwoord te gaan barfen.
Barf verovert de wereld, weg met de brokkenmaffia! Lang leve Lizzy die zo'n goed forum beheert.
Door Borke
#364478
Lizzy schreef: Bloos bloos bloos.... Dank jullie wel voor de lieve complimenten!
Ga maar snel een boek schrijven, dan krijg je er nog veeeeel meer :-)
Door bassie
#402922
bassie is een hele gekke hond want als hij een varkensoor op eet doet hij eerst zijn plaats helemaal afvegen en dan staat hij op en loopt naar het bankstel om weer even zijn bekkie aftevegen en dan loopt hij naar je toe en pakt nog even je eigen spijkerbroek en dat doet ie altijd en ook alshij wat wil kan hij goed slijmen bij je want dan gaat hij op zijn kont zitten met de voorpoten bij jou op schoot en dat is een heel leuk gezicht dat doet ie pas sinds kort :D :D :D :D
Laatst gewijzigd door bassie op vr 14 okt 2005, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door margreet
#406146
nikèdog2000 schreef: en een varkensoor hoort niet op barfplaats >:(
nee zeg foei ;) wij eten ook nooit ongezond ::) 8)
Door Sofie
#406250
SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het wordt nl stilaan tijd dat de mensen eens een andere kijk hebben op de voeding voor hun geliefde huisdier!!
Door Marieke
#406384
En er zijn zoveel mensen die het beste willen voor hun hond (en hier ook voor betalen!) maar dan net niet weten wat het beste precies is! Dat moeten wij ze gewoon even vertellen ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door