Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ike
#402557
Het is toch geweldig om te zien hoe Ike steeds meer dingen gaat eten, was hij voorheen een vreselijke muts met eten...nu eet hij steeds meer verschillende dingen, van de week had ik een stukje tonijn aan hem gegeven en weg was het, gisteren was ik een peer aan het eten..komt Ike kijken wat er nu weer voor iets eetbaars
voor hem kon zijn, dus ik hou hem een stukje peer voor en hup....weg! En dat te weten dat hij geen enkel stukje fruit moest! Maar ook andere soorten kvv, toen hij net van de brokken af was luste hij ook alleen Bibi en nu maakt het niet uit wat je hem voor zet.Dit gaat de goede kant op en ik blijf uitproberen, kunnen we toch nog gaan barfen ( partime denk ik ) :P
Door Doedels
#402560
Leuk hè? Ik merk ook dat mijn honden nu veel meer als eetbaar herkennen dan in hun brokkentijd. Vandaag heb ik ze voor het eerst een nootje gegeven. Niet voor de voedingswaarde, maar om te kijken of ze het zouden eten. En jawel de heren hebben het keurig opgegeten. Dat zouden ze vroeger nooit hebben gedaan.
Door Ike
#402564
Ja echt, gisteren zei mijn man nog 't toch niet te geloven he hoe Ike tegenwoordig eet, het is gewoon genieten!
Door Mevroi Kruim
#402609
Geweldig is dat he! Tara at haar brokken de helft van de keren niet op (en gelijk had ze, maar dat wist ik toen nog niet) en zag er uit als een gratenpakhuis. Maar met barf moet ik echt uitkijken dat ze niet te dik wordt, ze eet echt alles! En een lol dat ze heeft in het barfen!
Door Sofie
#402767
Kruimel schreef: Maar met barf moet ik echt uitkijken dat ze niet te dik wordt, ze eet echt alles! En een lol dat ze heeft in het barfen!
Hahahah hier dus ook.... ;D
Door Ike
#404505
't is idd oppassen, Ike heeft voor het eerst (in z'n drie jaar dat hij oud is) een speklaagje op z'n lijf, voel nog wel ietsje z'n ribben maar moet idd opletten dat hij zo blijft!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door