Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Rineke
#40157
Voordat ik over ging op versvlees en nog brokjes gaf stopte ik deze brokjes in zo'n bal waar dan af en toe een brokje uit komt. Dit vond Whisky heel leuk, maar nu weet ik niet wat ik er in moet doen. Het moeten kleine harde stukjes zijn. Heeft iemand een suggestie ?

Groetjes Rineke
Door Li@nne
#40193
Ik heb ook een activity bal, (nah, de 3 doggies dan hè ;) )en ik doe er af en toe kleine blokjes kaas in.
Mijn honden hebben liever de Kong dus die gebruik ik vaker/dagelijks
Door Rineke
#40230
Ja de kong gebruik ik ook gevuld met smeerkaas, vindt hij ook leuk. Maar ik ben benieuwd of het met stukjes kaas ga, ik ben bang dat deze er niet zo snel uitkomen met rollen.
Door ~anna~
#40239
Daar zat ik dus ook mee ::) dus heb ik vorige week toch maar brokjes gekocht ??? speciaal voor de bal ::) ik heb gekozen voor Califoria Natural met de kong heb je dat probleem niet en ik wil de bal toch blijven geven :D
Door jeanne
#40259
Renate heeft vandaag de kong voor me meegebracht voor Freule. Ik had er een stuk kipfilet ingedaan en madam had het er in no time al uit? Toen heb ik er maar een plakje kaas in gedaan, en ook dat had ze er binnen 5 minuten uit. Heb ik iets verkeerd gedaan?
Ze ging daarna maar aan haar lamspoot liggen knagen ;D
Door ~anna~
#40262
jeanne schreef: Renate heeft vandaag de kong voor me meegebracht voor Freule. Ik had er een stuk kipfilet ingedaan en madam had het er in no time al uit? Toen heb ik er maar een plakje kaas in gedaan, en ook dat had ze er binnen 5 minuten uit. Heb ik iets verkeerd gedaan?
Ze ging daarna maar aan haar lamspoot liggen knagen ;D
en de bal :P
Door jeanne
#40264
de bal hebben de kids ingepik en nu is dat binnewerk kapot. Ik gaf toen nog brokjes en deed er soms wat in, Freule liep heel rustig met haar neus duwend tegen die bal, zodat er iedere keer een brokje uitviel en madam dat dus rustig op kon eten. Volgens mij is onze hond veels te slim ;D
Door Jolly
#40308
ik had ook zo'n bal voor Chasey, let op het woordje had, want meneer had hem dus binnen 10 minuten KAPOT gekauwd ;D. dus ik terug naar dierenwinkel alles op de toonbank gezet en zeij kijk in 10 minuten tijd, kreeg ik een grotere mee( hoefde niet te betalen ;D) zodat hij zijn bek er niet om kon krijgen, maar ook die was in 10 minuten kapot. :-\

heb dus een sloper.
Door Truus
#40314
Jolly schreef: ik had ook zo'n bal voor Chasey, let op het woordje had, want meneer had hem dus binnen 10 minuten KAPOT gekauwd ;D. dus ik terug naar dierenwinkel alles op de toonbank gezet en zeij kijk in 10 minuten tijd, kreeg ik een grotere mee( hoefde niet te betalen ;D) zodat hij zijn bek er niet om kon krijgen, maar ook die was in 10 minuten kapot. :-\

heb dus een sloper.
Zo'n sloper heb ik ook ;)
De andere moet daar onder leiden :( want sindsdien koop ik niet meer zo'n ding.
Trouwens heel veel dingen zijn niet veilig voor Timo..zelfs een golfbal die hij vond knaagt hij de stukken er uit ???
Gelukkig hebben we nog vingers ;D ;D ;D
Door Truus
#40325
balupa schreef: De reu is geen ;D sloper de pup wel >:( teminste dat denkt ze 8)
Heb je het over mijn hondjes Balupa? ;D
Nou.. de reu is de sloper hoor (links) en altijd al geweest ;)
Piepbeestjes, tennisballen, weet ik veel..niks is veilig en ik heb het nooit af kunnen leren. Wel laat ze gelukkig gelijk los als ik ''LOS" roep en echt waar.....het is een grote schat :-* ;D ;D ;D
Door ~anna~
#40329
Truus.P schreef:

Heb je het over mijn hondjes Balupa? ;D
Nou.. de reu is de sloper hoor (links) en altijd al geweest ;)
Piepbeestjes, tennisballen, weet ik veel..niks is veilig en ik heb het nooit af kunnen leren. Wel laat ze gelukkig gelijk los als ik ''LOS" roep en echt waar.....het is een grote schat :-* ;D ;D ;D
die van mij ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door