Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door - Judith -
#400041
Ik heb in de vriezer nog een kalkoenbout liggen waaraan wij zelf nooit zijn toegekomen. Hij ligt er al meer dan een jaar diepgevroren te wezen. Kan ik het vlees, als ik hem uitbeen, nog aan de honden geven? Want ook al geldt voor ingevroren vlees een eetbaarheidslimiet, ik kan me niet voorstellen dat er echt iets mee mis kan gaan.

Groeten, Judith
Door 202spots
#400066
Heb je 'n vleesmolen? Dan kan je de bot ook mee malen, of anders zoals je van plan was, de vlees eraf snijden en in stukken geven.
(De poot bot zou ik zelf niet geven..TE hard)
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#400069
OK, dat bot was ik sowieso niet van plan te geven (geen vleesmolen), maar het ging me specifiek om de houdbaarheid.

Wat zien je honden er trouwens scary uit Dory ;D ;D ;D, gaan ze ook langs de deuren met hun lampionnetjes????
Door conleeuw
#400304
hier leven ze van dat soort snacks. Nog nooit wat mis gegaan. Vlees ziet er soms niet meer uit omdat het al veeeel te lang in de vriezer is geweest, de honden kijken niet zo nauw. ;)
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#400322
Precies! En als het een beetje taai is, is dat alleen maar goed voor de kakentraining, hihi.

De oude turkey zal morgen uit de vriezer worden opgegraven ;D.
Door 202spots
#400900
Lekker Turkey opgevreten he? 8)
(Ik heb er gisteren 2 gemalen ;))
Judith van Sam schreef: Wat zien je honden er trouwens scary uit Dory ;D ;D ;D, gaan ze ook langs de deuren met hun lampionnetjes????
Ze gaan WEL verkleed op therapy bezoek,
maar niet de buurt op want ze moeten 't lekkers uitdelen aan de kids die thuis aan de deur komen ;)
Afbeelding
Door tieneke
#400970
202Spots schreef: Lekker Turkey opgevreten he? 8)
(Ik heb er gisteren 2 gemalen ;))
Ze gaan WEL verkleed op therapy bezoek,
maar niet de buurt op want ze moeten 't lekkers uitdelen aan de kids die thuis aan de deur komen ;)
Afbeelding
;D ;D ;D ;D
Leuk die Halloween foto Dory ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door