Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door @vonnie
#39529
Nou mijn eerste stap is al gezet naar de overgang. Manlief ook over kunnen halen dus het gaat helemaal goedkomen ;D
Ik heb vandaag een paar kilo Carnibest ingeslagen (nog niet zo heel veel) om te kijken hoe mijn honden erop gaan reageren. Ze hebben ze wel altijd al af en toe Duck gekregen dus ik verwacht niet zoveel problemen, misschien de jongste nog. Als alles dan goed gaat, wil ik eens gaan proberen af en toe wat zelf te maken. Ik begreep ook dat je altijd als het zo uitkomt wel de brokken kan geven af en toe (vakantie ed). Nou wil ik eerst half om half doen, dus compleet vlees en brokken. Bv 'smorgens brokken en 'savonds vlees. Nu lees je weer van alles en nog wat dat dat niet goed is enzo om op 1 dag brokken en vlees te geven. Hoe zit dat eigenlijk, doe ik er wel goed aan om het zo te doen?
Door sharpie
#39648
hoihoi

Het allerbeste is natuurlijk geen brokken.
Ook op vakantie is daar nog wel wat op te vinden, ergens op dit forum las ik daar ook een hele topic over met allerlei goeie tips, ik weet alleen ff niet precies waar.

Maar als je toch nog even brokken wilt blijven bijvoeren, kan het geloof ik niet echt kwaad, als er maar minimaal 12 uur tussen brokken en versvlees voeren zit.
::)
Door Lizzy
#39655
Ik sluit mij aan bij Sharpie. Beter is geen brokken. Maar als je persee brokken wilt geven dan is 's morgens brokken en 's avonds versvlees prima hoor.
Door Natalie1
#39692
Ook hier gaat de eerste stap gezet worden heb ook mijn man moeten overtuigen .Maar het is dan gelukt en wij gaan vandaag ons eerste vooraadje carnibest indoen bij Ineke.Ben benieuwd hoe de honden gaan reageren maar hier moet het wel nog stap voor stap gebeuren de mijn hebben namelijk tot nu altijd brokken gehad met af en toe wat duck. :-[
Groetjes Natalie
Door Twister
#39695
Natalie1 schreef: Ook hier gaat de eerste stap gezet worden heb ook mijn man moeten overtuigen .Maar het is dan gelukt en wij gaan vandaag ons eerste vooraadje carnibest indoen bij Ineke.Ben benieuwd hoe de honden gaan reageren maar hier moet het wel nog stap voor stap gebeuren de mijn hebben namelijk tot nu altijd brokken gehad met af en toe wat duck. :-[
Groetjes Natalie
Whow er zijn er nu ineens een hoop die overstappen op Carnibest. Ben benieuwd hoe je hondjes het vinden Natalie!
Door @vonnie
#39755
Lizzy schreef: Ik sluit mij aan bij Sharpie. Beter is geen brokken. Maar als je persee brokken wilt geven dan is 's morgens brokken en 's avonds versvlees prima hoor.
Ik snap dat het beter is om te stoppen met de brokken, maar ik wilde wel eerst mijn voorraad opmaken die ik nu heb en eerst kijken hoe mijn hondjes erop reageren. De eerste happen CB zitten erin en ze hebben genoten!! :D
Door richard
#39829
@vonnie schreef:

Ik snap dat het beter is om te stoppen met de brokken, maar ik wilde wel eerst mijn voorraad opmaken die ik nu heb en eerst kijken hoe mijn hondjes erop reageren. De eerste happen CB zitten erin en ze hebben genoten!! :D
Jullie cv elementje ziet er straks net zo vreemd uit als de onze... ;D ;D

richard
Door tieneke
#39833
richard schreef:
Jullie cv elementje ziet er straks net zo vreemd uit als de onze... ;D ;D

richard
Huh??
Door richard
#39864
tieneke schreef:
Ahhh!! ;) ;D
Yep!! De onze was vroeger ook zo mooi schoon; je kon er zo van eten. Nu kun je er echter echt van eten ;D

richard
Laatst gewijzigd door richard op di 13 jan 2004, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sharpie
#39934
Morgen krijgen ze de eerste happen cb ben benieuwd hoe het gaat gaan.
Natalie
Ik ook Natalie, laat je het even weten? :)
Door @vonnie
#39953
richard schreef: Jullie cv elementje ziet er straks net zo vreemd uit als de onze... ;D ;D
En je denkt dat hij nu nog mooi schoon is?? ;D ;D

Nou de honden staan in ieder geval nu te springen als ze eten krijgen, ze genieten volop van hun nieuwe cb!! :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door