Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Daisy75
#397990
Hhahaha is om vlees(kippenekken) voor de fretjes mee te maken.....zou dat te zwaar zijn dan...want ik heb wel reuma dus kan niet al te zwaar zwengelen.
Omdat ik las dat velen een handmolen hebben hier nam ik aan dat dat zo'n ding is....graag hoor ik het hier.
Door Mevroi Kruim
#398001
Ik kan op de foto niet zien welk nummer het is. Ik had zelf een nummer 4 en zelfs met een plaatje met grote gaten vond ik het een crime om botten te malen. Met een grote (nummer 8 bv) gaat het veel beter.
Door Daisy75
#398036
Kruimel schreef: Ja, da's een neefje van de mijne, ik heb een nummer 8. Die doet het goed (met spierkracht geleverd door heer Kruimel 8))
Tja een nummer 10 moet dan ook gaan toch...want die is dan net ff grover denk ik...ik heb er geen idee van hahaha.
Ik moet hetzelf doen ik heb geen spierkracht van een kerel hier dus zal zelf aan de gang moeten...zucht
Door Mevroi Kruim
#398089
Wanda schreef: Ik heb gisteren een keukenmachine gekocht electrisch
daar kan je toch ook botjes in fijn hakken?

Tineke
Ahem ... als je er nog een tijdje mee wilt doen zou ik het maar niet proberen :-X De motor van zo'n ding is daar bij lange na niet krachtig genoeg voor, dan moet je echt een industriele machine hebben. Vraag maar eens aan Lizzy ;D
Botten zijn echt hard, zelfs kippenbotjes moet je kracht voor zetten om ze te malen. Nekken zijn dan nog het makkelijkst en daar zou ik beslist mijn keukenmachientje nooit aan wagen.
Door Ike
#398097
Kruimel schreef: Ja, da's een neefje van de mijne, ik heb een nummer 8. Die doet het goed (met spierkracht geleverd door heer Kruimel 8))
Barf je fit ;D , zo is barfen dus voor iedereen gezond!! gezond voor de hond......goed voor de spierballen van de baas ;D ;D
Door Daisy75
#398118
Ike schreef: Barf je fit ;D , zo is barfen dus voor iedereen gezond!! gezond voor de hond......goed voor de spierballen van de baas ;D ;D
Hhahaha ja idd...nieuwe tak van sport?
Straks ook nog Olympische Barfspelen...whahahah

Maar goed ik begrijp dus dat het beter is een handmolen dan elektrisch en dat je dus zo grof mogelijk moet nemen, vanaf maatje 10....dus ik weet al meer dan vanochtend...nu nog eentje vinden..
Door Mevroi Kruim
#398170
KayleighShanden schreef: Ik heb nu eentje gevonden een vleesmolen, nummer 20...is dat wat??
:o :o WOW! Een reuzemolen! Hele kippen d'r in! ;D ;D ;D
Serieus, ik weet het niet, ik heb nog nooit zo'n grote gezien. Ik ben tevreden met m'n nummertje 8 tot nu toe. Maar ben wel benieuwd!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door