Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Marielle
#396925
Ik ben wel benieuwd wat jullie geven als recreatiebotten.
Wat wel geschikt is en wat niet....
Door Lizzy
#396934
Ik geef geen echte recreatiebotten, hoewel ik 1 keer per week kalfswervels geef en daar doen ze wat langer mee (maar echt recreeren kan ik het niet noemen). Maar ja, ik vind dan ook dat mijn hele zelf samengestelde dieet voor mijn honden 1 groot recreatie-festijn is ;D! Ze delen met z'n driee-tjes hele kippen, parelhoenen en eenden, ze eten lappen pens, ze eten lappen kopvlees, ze eten lams/geitenribben, zalmkoppen dus mijn honden hebben geen recreatie-botten nodig.

Wat wel en niet geschikt is staat hier beschreven: http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... readid=801
Door tieneke
#397026
Hier krijgen ze hooguit 1 keer per week recreatiebot van de koe.
Daar mogen ze op knagen tot het meeste zachte bot/merg eraf is en dan gooi ik ze weg.
Gewoon voor de leut/lol dus.
Volgens mij zijn lamspoten toch nog te hard om op te laten eten,het zijn immers dragende delen.
Door Nelly
#397058
Hier krijgen ze voor de zekerheid eigenlijk alleen maar zachtere botten. ik weet ut, ik ben een watje... :-[ ::)
Door tieneke
#397214
Nelly schreef: Hier krijgen ze voor de zekerheid eigenlijk alleen maar zachtere botten. ik weet ut, ik ben een watje... :-[ ::)
:P :P ;D ;D
Door Lizzy
#397230
Nelly schreef: Hier krijgen ze voor de zekerheid eigenlijk alleen maar zachtere botten. ik weet ut, ik ben een watje... :-[ ::)
Wat versta jij onder zachte botten? (ik vind zachte botten niet iets voor watjes hoor ;D).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door