Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Daisy75
#396790
Wie hier voert dat aan zijn honden???
Ik dus niet hahaha, ik wil ze graag laten barfen maar nee koppen hoef ik niet te zien.
Ik kreeg vandaag namelijk een heel tof aanbod, 8 lamskoppen maar heb ook heel lief nee gezegd....brrr...of ben ik nu een stomme muts??
Door Doedels
#396797
KayleighShanden schreef: Wie hier voert dat aan zijn honden???
Ik dus niet hahaha, ik wil ze graag laten barfen maar nee koppen hoef ik niet te zien.
Ik kreeg vandaag namelijk een heel tof aanbod, 8 lamskoppen maar heb ook heel lief nee gezegd....brrr...of ben ik nu een stomme muts??
Ja, economisch gezien ben je waarschijnlijk een stomme muts. Maar verder voel ik helemaal met je mee. Ik ben ook nog niet zo barfvast. Ik zit er altijd bij als mijn honden kluiven. Aangestaard worden door schapenkoppen zie ik ook niet zitten. Het is wel fijn om mede-mutsen te vinden ;)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#396805
Tja ik kan ze ook voor nop krijgen, maar geven.... ho maar ik denk er niet aan. Heb de vorige keer voor het eerst testikels meegenomen, gesneden en gevoerd. Vond ik al heel wat.
Zo kan ik trouwens ook geen eendagskuikens voeren, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt. Terwijl ik fluitend vuile pens sta te snijden en knippen, dat maakt me niets uit. MAar het moet niet meer te herkenbaar zijn.
Door Daisy75
#396834
OOOh pffff gelukkig ik was al bang dat ik de enige was hier whahaha maar niet dus!
Wat al gezegd word hier ik voer BIJNA alles maar geen koppen...eendagskuikens doe ik wel af en toe aan de fretten maar vind het vreselijk!!
Door 202spots
#396855
tieneke schreef: Hier krijgen ze(haast) alles...er is een grens ;)
En dus geen koppen met ogen en al :-X ;D ;D
Zonde van de gratis koppen hoor! :-\
Gewoon 'n zonnebril opzetten dan kijken ze je niet meer aan!!! ;)
Afbeelding
Door Marielle
#396910
He jakkie.
Ik ben ook niet zo'n held.

Ik voelde me laatst heel wat toen ik een heel konijn gaf met de kop er nog aan, maar toen het ontdooit was :P
Dat doen we echt niet meer ;)
Door Audrina
#396921
Nee, ik ben ook geen held met dat soort dingen. Barfen okay, maar ik moet niet meer overduidelijk kunnen zien wat het geweest is. Alhoewel ik met kippen helemaal geen moeite heb, gek he?
Door Daisy75
#396980
202Spots schreef: Zonde van de gratis koppen hoor! :-\
Gewoon 'n zonnebril opzetten dan kijken ze je niet meer aan!!! ;)
Afbeelding
Ze zijn niet gratis hoor...maar ook niet duur hahaha..

AAAh gatver ik zie nu net pas dat fotootje....viespeuk!!! hahaha
Laatst gewijzigd door Daisy75 op di 04 okt 2005, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jolly
#396984
hahah geer, had een tijdje terug ook ene kop gekocht bij de slager, halverwege der middag bedacht ze toch dat ze dat toch maar niet wilde gaan voeren ;D
Door Daisy75
#396985
Jolly schreef: hahah geer, had een tijdje terug ook ene kop gekocht bij de slager, halverwege der middag bedacht ze toch dat ze dat toch maar niet wilde gaan voeren ;D

Hahaha dus er zijn maar weinig "helden"hier die het wel doen zo te lezen....
de helden onder ons zullen ons wel watjes vinden denk ik whahaha ;D
Door tieneke
#397051
202Spots schreef: Zonde van de gratis koppen hoor! :-\
Gewoon 'n zonnebril opzetten dan kijken ze je niet meer aan!!! ;)
Afbeelding
Whaaahaaa :-X
Ech nie ;D ;D
Door tieneke
#397053
KayleighShanden schreef: Hahaha dus er zijn maar weinig "helden"hier die het wel doen zo te lezen....
de helden onder ons zullen ons wel watjes vinden denk ik whahaha ;D
Barfwatjes he? ;)
Ik ga zo nog maar eens een muis uit zijn klemmetje halen,gruwellllsss :-X
Gebruikersavatar
Door Sonja
#397055
KayleighShanden schreef: Wie hier voert dat aan zijn honden???
Ik dus niet hahaha, ik wil ze graag laten barfen maar nee koppen hoef ik niet te zien.
Ik kreeg vandaag namelijk een heel tof aanbod, 8 lamskoppen maar heb ook heel lief nee gezegd....brrr...of ben ik nu een stomme muts??
Ja, ;D ;D ;D ik had direct 'ja' gezegd hoor. Ze zijn er hier dol op. Stan heeft er gisteravond nog eentje achter z'n kiezen. En de katten kregen gisteravond eendagskuikens. ;)
Door Nelly
#397056
Als ik schapenkoppen kon krijgen zou ik ze best voeren hoor. Ik heb altijd zoiets van: ze zijn toch al dood. En ik voer ook zonder moeite eendagskuikens aan m'n katten en voor zover nodig (met 3 katten) haal ik ook dooie muizen uit de valletjes. Je moet een beetje realistisch blijven, denk ik dan maar. :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door