Hopelijk blijft het zo goed gaan (duim, duim...)

Moderator: Lizzy
Laura2004 schreef: Ik heb haar vandaag na de bibi ook een kalfsribje gegeven om te zien hoe ze daar op reageert en als dat goed gaat dan ga ik haar in ieder geval 1 of 2 keer in de week een kalfsribje geven. Ze had vanavond in ieder geval weer normale ontlasting dus ik denk dat het ribje gewoon goed is gevallen.En ze vond het natuurlijk heerlijk. Ze heeft ook nog Kai zijn ribje gejat toen hij niet meer hoefde.
Laura2004 schreef: Ziggy's ontlasting was vanmorgen weer perfect. Het was bruin en stevigHeeeeeeeeeeerlijk voor jullie! Fantastisch! Geweldig he, dat je zo blij kunt zijn met een mooie drolNooit gedacht dat ik zo blij kon zijn met een drol. Ik en mijn moeder stonden bijna te juichen
Ik heb het gevoel dat het weer helemaal goed gaat komen met mijn meisje. En gelukkig gewoon op vers!
En het kalfsbotje van gisteren is ook goed gevallen!![]()
Lizzy schreef: Heeeeeeeeeeerlijk voor jullie! Fantastisch! Geweldig he, dat je zo blij kunt zijn met een mooie drolWe werden vanochtend ook wel raar aangekeken door voorbijganger, want Ziggy zat te poepen en mijn moeder die riep me zodat ik kwam kijken hoe mooi haar drol was en toen stonden we met zijn tweeen te staren naar die drol. Dus ze vinden ons in de wijk wel een beetje vreemd, maar gelukkig praten we Spaans, want anders zouden ze het nog verstaan ook. Ik denk dat als je dat tegen de meeste andere mensen zegt dat ze denken " ???"
Laura2004 schreef: Ze had vandaag dus diarreeJa, dat kan heel goed hoor. Ze zit even iets minder goed in haar vel. Dan komen oude problemen weer even naar boven. Wanhoop niet te snel. Ik hoop dat ze zich weer herstelt., echt balen, maar ik vraag me dus af of het niet kan komen, omdat ze loops is ??? Ze is ook echt weer een beetje raar. Een beetje zielig.
Doedels schreef: Ja, dat kan heel goed hoor. Ze zit even iets minder goed in haar vel. Dan komen oude problemen weer even naar boven. Wanhoop niet te snel. Ik hoop dat ze zich weer herstelt.Ik hoop het ook, ik vind het ook net iets te toevallig dat ze vandaag precies diarree krijgt, dus ik hoop nog op het beste
Laura2004 schreef: Het is weer beter. Ik denk dat ze een beetje van slag was door de loopsheid, want ze had ook overgegeven. En vandaag was haar ontlasting weer perfect!GelukkigIk denk dat het helemaal goed gaat komen met Ziggy.