Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pup
#394358
Ik geen kip en eendenkarkassen van een verkooppunt van Carnibest. Er zit redelijk wat vlees aan, maar ben er niet aan uit of het 50/50 is. Ik geef meestal de helft aan vlees erbij, b.v. 100gr karkas en 50gr vlees = 150gr RMB.
Hoe doen jullie dat? Zijn er meer mensen die botten voeren van een Carnibest verkooppunt? Wat vinden jullie van de verhoudingen?
Door Lizzy
#394364
Ik ken de kip/eendkarkassen niet maar als ik vind dat er te weinig vlees aan een RMB zit: dan geef ik er een extra portie bij. Ik houd namelijk niet van kaal bot.....
Door Audrina
#394386
pup schreef: Hoe doen jullie dat? Zijn er meer mensen die botten voeren van een Carnibest verkooppunt? Wat vinden jullie van de verhoudingen?
Ligt er aan welke botten van CB je hebt. Ik vind hun karkassen zelf net iets te kaal, dus ik geef altijd eerst iets van vlees.
Door Doedels
#394633
De kipkarkassen van cb vind ik nogal kaal. Daar doe ik altijd vlees bij. De eendkarkassen vind ik veel vleziger. Die geef ik soms kaal, soms ook met extra vlees. De verhoudiing die jij aangeeft lijkt mij OK voor de eend. Bij de kip geef ik ongeveer evenveel vlees als karkas.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door