Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hitam
#392226
Wie helpt er mee met het oprichten van een niet-commerciële stichting ter promotie van versvleesvoeding/Barf?

Wie hebben er tijd en zin om bestuurslid te worden en wie wil helpen met de werkzaamheden?
Benodigde tijd: ongeveer ½ dag per week.

Wat willen we:
-   Het bevorderen van wetenschappelijk onderzoek naar rauwe voeding
-   Meer bekendheid over zelf samenstellen bij dierenartsen, dierenspeciaalzaken en het publiek
-   Een vraagbaak voor mensen die willen beginnen
-   Wat we nog meer belangrijk vinden, kunnen we samen invullen

Alles moet nog ingevuld worden. Dus heb je ideeën, kom!

De oprichtingsvergadering zal zijn op zaterdag 5 november of zondag 6 november (wanneer de meesten kunnen) bij Geertje thuis in Amsterdam West.

Meld je aan op e-mailadres: [email protected]
En vermeld wanneer je kunt. Je krijgt dan bericht van ons met de tijd en het precieze adres en de agenda voor de vergadering.


Geertje Visser en Tannetje Koning
#392256
Lijkt me eigenlijk hartstikke leuk en nuttig en interessant. Maar ik ben zo'n muts in het andere mensen overtuigen :-[ :-[ Maar onderzoek e.d. vind ik super om te doen, dingen uitpluizen enzo, en schrijven ook (en ik kan best goed Engels *poch, poch* ;D ;D)
Door Jolly
#392347
Ik ben alleen goed in blaadjes/folders vouwen en in mensen aan het werk zetten achter de pc (heb ik vernomen op mijn werk :-\).

Dus als men daar iemand voor nodig heeft, dan schrijf ik me ook in.
Door Helen
#392402
Ik wandel dagelijks rond in het veterinaire hart van Nederland..... 8) Of te wel de faculteit. ::) :P


Een halve dag in de week heb ik niet over, maar als ik wat zou kunnen betekenen, graag.
#392403
Helen schreef: Ik wandel dagelijks rond in het veterinaire hart van Nederland..... 8) Of te wel de faculteit. ::) :P


Een halve dag in de week heb ik niet over, maar als ik wat zou kunnen betekenen, graag.
Aha ... een spion in het vijandelijk kamp ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door