Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bianca_Cailin
#389387
Cailin eet al dapper in de kippenekjes en ik wil s wat anders proberen, zou ik haar ook een kippepoot kunnen geven? Of is dat ook te hard? Gewoon bij de winkel gekocht.
Door Bianca_Cailin
#389393
:) dank je wel!!!

Zal ik eerst s ff kijken of er hier in de buurt kippevleugels te krijgen zijn. Haal je die gewoon bij de poelier?
Door Laura2004
#389395
Bianca_Cailin schreef: :) dank je wel!!!

Zal ik eerst s ff kijken of er hier in de buurt kippevleugels te krijgen zijn. Haal je die gewoon bij de poelier?
Ja gewoon bij de poelier en soms ook gewoon in de super markt.
Door Nelly
#389396
Ik zou ook eerst met vleugeltjes beginnen en deze ook ff inknippen in het bochtje. Vleugeltjes liggen ook gewoon bij de super hoor.
Door Bianca_Cailin
#389398
:-[ ehm zijn dat die dingen in een soort van V vorm? Ik koop zelf nl voor mijn gezin zelden kip omdat ik verschrikkelijk vies vind! Maar voor mn hondje kan het wel ;D
Door Laura2004
#389400
Ja dat zijn die dingen in een soort v-vorm. Ik eet helemaal geen vlees, maar ik weet wel wat alles is sinds ik barf, dat zal bij jou ook snel genoeg zo zijn ;)
Door Peet
#389437
Kip vleugel:

Afbeelding

Kip karbo:

Afbeelding

Kippepoot:

Afbeelding

Zooooo...geen verwarring meer ;D
Door Marieke
#389459
In de super heten ze ook weleens "tv sticks" (???)
Laatst gewijzigd door Marieke op wo 21 sep 2005, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Peet
#389465
Dat zijn die kleine pootjes, die heten drumsticks of tv sticks..kan je ook prima geven hoor

Afbeelding
Door Marieke
#389470
ow dat is ook niet erg consquent. Ik hebt net ff gecontroleerd in de koelkast. Op de kippenvleugels staat ook "tv sticks" . Dan heb je dus misschien meer iets aan een foto ;)
Door Peet
#389472
Marieke schreef: ow dat is ook niet erg consquent. Ik hebt net ff gecontroleerd in de koelkast. Op de kippenvleugels staat ook "tv sticks" .
>:(,.. hum hum...denk je net eruit te zijn...gaan ze het spul weer anders noemen..... >:(
( ;D)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door