Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door - Judith -
#388357
Ik vroeg me af of ik dan bij de poelier moet zijn, want die bij ons in Haaksbergen heeft maar een klein zaakje en ik kan me niet voorstellen dat ze grote hoeveelheden eendenfilet en parelhoen verkopen.
Of zit ik verkeerd en strippen ze eenden en parelhoenders ook bij grote kippenslachterijen.

Groeten, Judith
Door kyra
#388387
Bij die poelier ben ik ook ooit eens geweest voor kip maar dat moet hij ook bestellen en daar wordt het niet goedkoper van...was toen per kilo 1.50 euro..
Heeft iemand de laatsste tijd nog contact gehad met Branco?
Die zit danwel in Mill maar daar kan je voor een leuk prijsje ook behoorlijke hoeveelheden meekrijgen.

Linda
Door Lizzy
#388472
Eendennekken koop ik bij Carnibest (volgens mij zit er een eendenkweekerij in Ermelo). Nekken zijn namelijk net die delen die je al helemaal niet bij de poelier ziet liggen... Je kunt ook hele eenden kopen bij de VEN (daar koop ik hele peking eend uit Ermelo) en soms bij de Makro en soms bij de Lidle. Parelhoen koop ik bij de VEN/Makro.
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 19 sep 2005, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#388495
Lizzy schreef: Eendennekken koop ik bij Carnibest (volgens mij zit er een eendenkweekerij in Ermelo). Nekken zijn namelijk net die delen die je al helemaal niet bij de poelier ziet liggen... Je kunt ook hele eenden kopen bij de VEN (daar koop ik hele peking eend uit Ermelo) en soms bij de Makro en soms bij de Lidle. Parelhoen koop ik bij de VEN/Makro.
Die kosten alleen geen €1,50 per kilo :P dus vind ik het adres van Kyra ook nog geen slechte :D
Door Lizzy
#388497
Angelique schreef: Die kosten alleen geen €1,50 per kilo :P dus vind ik het adres van Kyra ook nog geen slechte :D
Ieks!!!!!! Die had ik gemist!!! Waar is dat????
Door Lizzy
#388512
Angelique schreef: Oh kwestie van goed lezen....Haaksbergen dus ;D

....en dat is een beetje uit jouw buurt én uit mijn buurt :(
Heel erg uit mijn buurt en uit de jouwe...... :(
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 19 sep 2005, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door kyra
#388710
lezen....dames..lezen....
Heb het over
branco van Weem uit Mill......die adverteerde met hertenvlees en nog veel meer....maar das alweer een tijdje geleden...
Heb er zelf struisvogel...hert...fazant en end vandaan gehaald en die laatsten waren in zoverre compleet ze misten alleen de dijen......
inclusief ingewanden, kop, snavel en veren....
Ene stond eerder onder de naam rob maar er gaat geregeld wat mis, dus sta nu onder de naam van mijn dochtertje Kyra ingelogd....zij is ook helemaal gek van mijn vier dobies......


Linda
Gebruikersavatar
Door Angelique
#388716
kyra schreef: lezen....dames..lezen....
Heb het over
branco van Weem uit Mill......die adverteerde met hertenvlees en nog veel meer....maar das alweer een tijdje geleden...
Heb er zelf struisvogel...hert...fazant en end vandaan gehaald en die laatsten waren in zoverre compleet ze misten alleen de dijen......
inclusief ingewanden, kop, snavel en veren....
Ene stond eerder onder de naam rob maar er gaat geregeld wat mis, dus sta nu onder de naam van mijn dochtertje Kyra ingelogd....zij is ook helemaal gek van mijn vier dobies......


Linda
Ja ja ja ja, alleen Mill is nog veeeeeeeeeeeeeeeel verder weg Afbeelding
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door