Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door richard
#387859
Inmiddels barfen wij al enige jaren. Het ligt echter in de bedoeling dat een van onze honden in november gedekt gaat worden. Ik zou graag in contact komen met mensen die hun eigen ervaringen en kennis zouden willen delen met mij, m.b.t. deze voedingsmethode tijdens de dracht en bij de puppen. Zowel positieve als negatieve ervaringen, zodat ik hierin vooraf goed mijn standpunt zou kunnen bepalen of eventueel zou kunnen aanpassen. Indien iemand dit zou willen zou ik het erg waarderen wanneer deze mij zouden willen mailen via [email protected]

groeten, richard
Door Lizzy
#387953
Kan dat niet via Barfplaats dan Richard? Want da's voor ons toch ook interessant om te volgen?
Door EstherVanPuck
#387957
Lizzy schreef: Kan dat niet via Barfplaats dan Richard? Want da's voor ons toch ook interessant om te volgen?
Dat dacht ik ook ;D Daar is een forum voor ;)
Door richard
#387962
Tuurlijk kan dat ook! Ik zal binnenkort mijn vragen eens proberen te formuleren en ze hier plaatsen. Echter een goed gesprek met iemand die zijn ervaringen met mij zou willen delen blijft altijd welkom.

richard
Door Erna
#387971
Een aanrader is: Grow your pups with bones.

Staat precies in beschreven hoe en wat met een drachtige teef.
Door richard
#387974
Van wie is dit boek Erna? enne.... misschien een nummer voor me?

richard
Laatst gewijzigd door richard op zo 18 sep 2005, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door richard
#387980
Thnx, hier zie ik al veel info staan. Ik worstel hier eerst eens doorheen.

richard
Door Erna
#387984
richard schreef: Van wie is dit boek Erna? enne.... misschien een nummer voor me?

richard
Ian Billinghurst

ISBN 0 9585925 0 0
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door