Twee weken geleden zijn we met Spike naar de DA geweest. Zijn huid had weer lelijke plekken. Nou heeft ie dat wel vaker (gaat goed zolang hij niets anders dan zijn eigen eten krijgt), wanneer hij weer eens iets eetbaars vindt of krijgt... Maar goed, daar komt hij altijd zelf weer over heen en daar heb ik niet zo veel problemen mee.
Maar nu werd het van kwaad tot erger en om nog meer erger tegen te gaan zijn we naar de DA gegaan. Daar heeft hij een kuur Ceferal gekregen, vetaderm om te smeren op de huid en Prednoral. Van de prednoral heeft hij vervelende bijwerkingen: veel drinken en dus veel plassen en dus ook incontinentie. In principe komt het er op neer dat wij dus al twee weken iedere 3 a 4 uur met hem uit gaan, ook 's nachts. Daardoor zie ik er ook zo fris uit als een hoentje

Maar ach, als het helpt ben ik al gelukkig!! Nu is zijn huid al een stuk rustiger, maar we zijn niet tevreden genoeg. Dus nu afgesproken om na afloop van de Prednoral, als het dan nog niet veel beter is, eindelijk naar een holistisch werkend DA te gaan. Bas zag dat eerst niet zo zitten en wilde eerst via de reguliere DA het proberen weer goed te krijgen, maar hij is eindelijk om.
Ik hoop dat m'n vent snel opknapt, want hij is er zelf ook moe van...