Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door geer
#386746
Dap heeft weer wat nieuws... Of eigenlijk doet ze het al een tijdje, maar sinds we een nieuw merk vuilniszak hebben ::), valt het meer op. Dap lijkt wel verslaafd aan bepaalde plastic-soorten. Vooral hele dunne plastic tasjes (van die dingetjes die bij de toonbank van de Appie hangen zeg maar), of dunne vuilniszakken vind ze helemaal geweldig. Ze hangt dus nu de halve dag tegen de vuilnisbak aan, het plastic te likken. Wat zou dat toch kunnen zijn? Is het erg? Duidt het op tekorten?
Door Doedels
#386757
geer schreef: Dap heeft weer wat nieuws... Of eigenlijk doet ze het al een tijdje, maar sinds we een nieuw merk vuilniszak hebben ::), valt het meer op. Dap lijkt wel verslaafd aan bepaalde plastic-soorten. Vooral hele dunne plastic tasjes (van die dingetjes die bij de toonbank van de Appie hangen zeg maar), of dunne vuilniszakken vind ze helemaal geweldig. Ze hangt dus nu de halve dag tegen de vuilnisbak aan, het plastic te likken. Wat zou dat toch kunnen zijn? Is het erg? Duidt het op tekorten?
Geen idee wat het is en waarom. Ik weet wel dat er meer katten zijn die dol op plastic zijn.
Door jeanne
#386787
Owh, onze Freule was ook zo'n plastic fetisjist ;D
die was helemaal dol op balonnen, en vingercondoompjes, plastic tassen en rubber van kinderspeelgoed. Gelukkig poepte ze alles weer netjes uit. Maar 1 keer heb ik haar toch wat zout gegeven, nadat ze een heel zakje met vingercondoompjes had opgevreten! Gelukkig kwam zo goed als alles er weer aan de voorkant uit!! De rest heeft ze uitgepoept.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#387028
geer schreef: Dap heeft weer wat nieuws... Of eigenlijk doet ze het al een tijdje, maar sinds we een nieuw merk vuilniszak hebben ::), valt het meer op. Dap lijkt wel verslaafd aan bepaalde plastic-soorten. Vooral hele dunne plastic tasjes (van die dingetjes die bij de toonbank van de Appie hangen zeg maar), of dunne vuilniszakken vind ze helemaal geweldig. Ze hangt dus nu de halve dag tegen de vuilnisbak aan, het plastic te likken. Wat zou dat toch kunnen zijn? Is het erg? Duidt het op tekorten?
Die dunne tasjes noemen wij altijd kippenlerentasjes, dat is het misschien wat aantrekt ;D ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op za 17 sep 2005, 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Maris
#387110
Passie van mij moet ik soms bij de prullenbakken vandaan trekken ;D ;D en dan denk ze bij dr eigen: dan neem ik de plant toch. >:( >:( ;D
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#387145
Pebbles mijn rode poes van 12 jaar doet dit al haar hele leven. Vooral het plastic van voorgebakken broodjes en foto's zijn haar favoriet. Maar.... iedere andere plastic zak (bijv. die van AH) zijn zeker ook oke ::)

Het hoe wat waar en waarom weet ik niet, ik geloof ook niet dat het "erg" dus ik laat haar maar lekker likken.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door