Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anneke V
#385077
De mevrouw vanwaar Goofy komt had mij een boek over Beagles meegegeven dat ze gekocht had omdat ze de hond niet kon hanteren....Gisterenavond dacht ik van ik ga hem ook eens lezen.
Opeens zat ik recht in mijn bed! :o
Er stond geschreven dat je de hond regelmatig kalfsbotten moest geven rauw & absoluut niet gekookt of gebakken!!!!! Maar dan ging ik terug liggen want dan stond er dat botten van kippen, varken & rund zowel rauw als gekookt gevaarlijk waren & splintering in de darmen kon veroorzaken...Maar als ze volwassen waren mochten ze wel de knie van een rund rauw hebben.... :(

Het was goed begonnen.....Maar ik ben toch blij dat ze er in zo'n boekje melding van maken..Dat zal de mensen misschien wel aanzetten tot research!!!!! :D
Door Doedels
#385460
Het zijn halve waarheden. Jammer, maar er staat tenminste niet in dat botten uren gekookt moeten worden of dat ze wormen krijgen van rauw vlees.
Door Anneke V
#385683
Doedels schreef: Het zijn halve waarheden. Jammer, maar er staat tenminste niet in dat botten uren gekookt moeten worden of dat ze wormen krijgen van rauw vlees.
Voila.. ;)
En de mensen die hierdoor geïnteresseerd worden zullen toch opzoekingen beginnen te doen....& dan vinden ze de volledige waarheid ;)

Voel me juist een priester die aan't preken is..."de waarheid & niets dan de waarheid.." ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door