Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door EstherVanPuck
#382471
Martijn heeft afgelopen zaterdag CB gehaald in Ermelo. En hij heeft ook wat extra botten meegekregen, leuk. Maar.... nu zag ik daar opeens ook 2 'worstjes' in liggen, Martijn had het al over iets van een kruidenmix???? Geen idee wat het is en wanneer je dit geeft. Begrijpt iemand wat ik bedoel?? Want het klinkt wel lekker vaag zo hihi ;D
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#382496
Ik denk dat ik weet wat jij bedoelt. Bij Bibi heet het Fytomix. Het is de maaginhoud van het slachtdier. Het is gezond, honden vinden het lekker en het bevat geen calorieen dus kan onbeperkt gegeven worden. Gewoon lekker een beetje door het vlees roeren. Jammie ;D
Door Debora
#382500
Heb ik ook gekregen ja en het stinkt gigantisch maar de honden zijn er dol op ;D Tis geloof ik boekmaag ofzo....ze hoeven maar een eetlepel per dag ervan trouwens
Door Peet
#382503
Ik kreeg er ook een paar bij mijn bestelling, een soort pret-worstjes... ;D ;D...en ze ruiken LEKKEEERRRRRR ;D (als je hond bent, he :P)...

Gewoon ontdooien en geven...ze zullen er van smullen!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#382542
Het is ongeboren mest, in hoeverre het bijdraagt tot de gezondheid daar zijn de meningen over verdeeld , kwaad kan het echter niet.
Door sheba
#382912
Rovanna schreef: Je mag zoveel geven als je wilt hoor.
er zit geen minimum of maximum aan hoor ;Dals ze er maar niet van aan de race gaan :-X
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door