Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Helen
#38280
Hallo!!

Mijn vreetzakje heeft weer eens te snel gegeten en heeft 500 a 600 g hertenbout ( veel bot en wat vlees) op....Ik was binnen wat aan het doen en toen ik keek was ze het vlees eraf aan het trekken en even later was het helemaal op!!!! Verre van de bedoeling maar goed.....Heb er maar 100g vlees bijgegeven anders loopt het niet door ben ik bang....Kijken of het er morgen fatsoenlijk uitkomt...Ach ja, ze heeft in ieder geval lekker haar buikje vol gegeten 8)

groetjes Helen
Door Paul_Barte
#38345
Hoi Helen,

Waar laat dat kleine ding van jou het allemaal....weet je zeker dat Sicco niet stiekem meeeet met Balou :D
Laatst gewijzigd door Paul_Barte op vr 09 jan 2004, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#38350
Oeloeloe, die zou wel eens misselijk kunnen worden! Of morgen ONTZETTENDE hopen kunnen poepen ;D!
Door Helen
#38620
Nou het is goed verlopen..Ze heeft een dagje op haar rug uit liggen buiken met wat gekreun erbij ;D. De volgende dag heeft ze niet gegeten en een keertje of vijf gepoept en de dag erop heeft ze een beetje gegeten en weer een keer of vier gepoept.

Paul, ik heb het gevraagd, maar Sicco zegt van niet ;D ;D

groetjes Helen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door