Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door zurca
#38041
Hallo,

De supermarkt waar ik m'n boodschapjes gaat doen, heeft bij de versvleesafdeling weleens runderhart liggen..
Daar had ik al eens vol verbazing naar staan kijken. Wie koopt nou zou iets en wAt doe je ermee :o
Nou vandaag viel het kwartje bij mij..Ik liep zoeens rond te kijken wat ik zou eten vanavond,...Kip zodat de katten mee kunnen smullen. Kom ik dus weer die pakketjes runderhart tegen..mmmm, toch maar eens zo'n pakje bekijken..en wat staat erop; Voor hond en kat ::)
Stom stom stom....dat ik daar niet eerder aan had gedacht..Dus hup pakje mee en op het aanrecht op kamertemp. laten komen..
Tobias liep al met z'n neus in de lucht door de keuken, hij snoof het zowat uit de verpakking.
Net hebben ze beide een 'brok' gekregen..Tobias griste het uit het bakje en liep er grommend mee weg..Noa begon er aan te likken en kauwen... en grommen als Tobias kwam kijken of hij, haar stukje ook mee kon jatten..Dat lukte dus niet ;D
Toen zij wat stukjes ophadden bedacht ik mij dat m'n oude tut het misschien ook wel lekker zou vinden..Even wat kleine stukjes gesneden, ze was ondertussen al naar de keuken gekomen om te zien wat al die ophef veroorzaakte...
Nou ook zij vond het dus in een woord geweldig....
(Speedy ben ik ook niet vergeten, alleen zij haalde haar neus ervoor op..)
Morgen dus weer een stukje voor allemaal... ;D
Door geer
#38042
Ik wou dat mijn katten dat deden!!! Die zien stukjes runderhart, kippenlever en aanverwante artikelen alleen maar aan voor speelgoed ::) Het vliegt door de hele kamer, tot ik het verdroogd ergens achter een kast vandaan kan vissen :-\ :P
Door zurca
#38045
geer schreef: Ik wou dat mijn katten dat deden!!! Die zien stukjes runderhart, kippenlever en aanverwante artikelen alleen maar aan voor speelgoed ::) Het vliegt door de hele kamer, tot ik het verdroogd ergens achter een kast vandaan kan vissen :-\ :P
Net zoals die muis, vemormt als aardbei? ;D ;D
Laatst gewijzigd door zurca op di 06 jan 2004, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door zurca
#38048
Eten ze wel versvlees?
Ik heb dus ook een zo'n eigenwijs monster...Niets wil ze eten..euhh van gezonde dingen dan..
Geen kipfilet, geen rundergehakt, geen kippenvleugel en al helemaaaaal geen carnibest..
Kijk het word een ander verhaal als je met chips of pizza e.d. aankomt..dan is mevrouw de eerste die bij je zit...
...Zucht...Katten ::)
Door geer
#38049
Nee, ze eten ook geen versvlees... De madammen zijn alleen warm te krijgen voor Gourmet :P...
Dap eet behalve haar normale voer helemaal niets extra's...als je die een plakje lever oid voor d'r neus legt zit ze er net zolang naar te kijken tot Doris het op eet..
Doris is een heel ander verhaal...die vreet alles wat ze maar te pakken kan krijgen, als het maar gekookt is.. Sperziebonen, kool, Indiase Curry, chocoladecake, gevulde koek, chips, karbonaadjes, hele gehaktballen.... Maar niets rauw :-\
Door ine
#38050
geer schreef: Nee, ze eten ook geen versvlees... De madammen zijn alleen warm te krijgen voor Gourmet :P...
Dap eet behalve haar normale voer helemaal niets extra's...als je die een plakje lever oid voor d'r neus legt zit ze er net zolang naar te kijken tot Doris het op eet..
Doris is een heel ander verhaal...die vreet alles wat ze maar te pakken kan krijgen, als het maar gekookt is.. Sperziebonen, kool, Indiase Curry, chocoladecake, gevulde koek, chips, karbonaadjes, hele gehaktballen.... Maar niets rauw :-\

OT Haar naamgenoot? Idem dito ;) :-X
Laatst gewijzigd door ine op di 06 jan 2004, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door zurca
#38052
hahaha, je kan je er echt over verbazen wat een kat lekker vind..

Speedy is ook helemaal gek van pindasaus...Ik heb dus een serieuze poging gedaan om carnibest met pindasaus te mengen...Helaas, ze likte er wat aan (want tja..die pindasaus is toch wel erg lekker) maar besloot toch dat dit niet dE combinatie voor haar was...
Door geer
#38056
Ik kan ze ook niet twee weken laten 'wennen' aan versvlees... Doris heeft een darmafwijking en moet iedere dag een pil, anders loopt ze leeg, om het maar even plastisch uit te drukken ;D Die pil wil ze alleen maar in haar bak Gourmet, anders niet :-\
Door zurca
#38057
Ach ja..katten..ze hebben ons precies waar ze ons hebben willen....
Door tieneke
#38062
zurca schreef: Ach ja..katten..ze hebben ons precies waar ze ons hebben willen....
Een hond heeft een baas :P
Een kat personeel ;)
Ik was 16 jaar! in vaste dienst bij mijn laatste kat ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#38100
zurca schreef:

Net zoals die muis, vemormt als aardbei? ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door